Παίρνω ένα παυσίπονο για να ηρεμήσει ο πονοκέφαλος που έχω από την στιγμή που ξύπνησα το πρωί και γυρνάω να κοιτάξω τον Πέτρο ο οποίος εδώ και δέκα λεπτά περιμένουν να τους πω από εχθές. Παρόλο που του τα είπα συνοπτικά από το τηλέφωνο αλλά μάλλον δεν του αρκούσαν. Του παλιοκοτσομπόλη.
"Ώστε για να καταλάβω" αρχίζει κοιτώντας. "Η Βανέσα ήταν στο γάμο. " μου λέει και γνέφω ενώ κάθομαι στην καρέκλα απέναντι από αυτόν
"Και ζήλεψες" προσθέτει εκείνος
"'Όχι βέβαια" με κοιτάει σηκώνοντας τα φρύδια του και ξεφυσάω "Λιγάκι"
"Απλά εκνευρίστηκα. Ήταν όλο μαζί και μιλάγανε για το όταν ήταν μαζί. Και άσε που την προσκάλεσε να μείνει και μαζί του. Μην πληρώσει ξενοδοχείο. Λες και θα πάθει τίποτα" λέω καθώς σφίγγω την ζακέτα πάνω μου.Πολύ κρύο έβαλε σήμερα.
"Πω πω ζήλια. Ρε ζηλιάρα" με πειράζει ο Πέτρος και τον αγριοκοιτάζω
"Πέτρο!"
"Κυβέλη" λέει με τον ίδιο τόνο ενώ σταυρώνει τα χέρια του. "Πότε θα μου έλεγες ότι σου αρέσει ο Θάνος;"
"Ε;" ρωτάω και ξεφυσάει κουνώντας το κεφάλι του
" Πως τα βγάζω πέρα μαζί της τόσα χρόνια δεν έχω ιδέα" μουρμουρίζει στον εαυτό του και ρολάρω τα μάτια μου. Μελόδραμα.
"Μα δεν μου αρέσει ο Θάνος" λέω και πιέζω τα χείλη μου. Εντάξει αυτό είναι ψέμα. "Δεν γίνεται να μου αρέσει ο Θάνος...αυτό θα ήταν-"
"Τέλειο;" προσθέτει και κουνάω αρνητικά το κεφάλι μου ενώ ένα ρίγος με διαπερνά. Μα καλά...γιατί κρυώνω τόσο σήμερα;
"Περίεργο" διορθώνω
"Και γιατί;"
"Γιατί δεν ...αυτός δεν με βλέπει έτσι. Και πραγματικά δεν θέλω να περιπλέξω τα πράγματα μεταξύ μας. Δεν θέλω να τον χάσω από φίλο"
"Αυτό δεν το ξέρεις. Αν δεν του το πεις δεν-"
"Δεν θα του πω τίποτα" τον διακόπτω σχεδόν αμέσως με γουρλωμένα μάτια και εκείνος με κοιτάει "Και ούτε εσύ Πέτρο. Αλλιώς θα σου πάρω την μπλούζα που υπέγραψε ο Μπόγρης"
"Καλή τύχη με το να της βρεις" μου λέει και ξεφυσάω
"Πέτρο"
"Δεν θα πω κάτι ,ηρέμησε. Απλά θεωρώ πως αν του το πεις δεν θα χάσεις κάτι"
"Απλά δεν θέλω τα πράγματα να γίνουν αμήχανα μεταξύ μας μετά" του λέω και γνέφει.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Μέχρι Που Σε Γνώρισα (Οικογένεια Μιλς 1)
RomantizmΟ Θάνος Αλεξίου ,ένας επιτυχημένος γιατρός, έχει παραιτηθεί εδώ και χρόνια από την ιδέα της αγάπης. Η ζωή του είναι γεμάτη από πάρτι και αρκετά φλερτ. Απολαμβάνει το παιχνίδι χωρίς συναισθηματικά μπερδέματα και έχει πείσει τους πάντες ότι αυτό του...