Κεφάλαιο 1

9.1K 269 21
                                    


Ο ήλιος λάμπει έντονα καθώς προχωράω στους γεμάτους ζωή δρόμους της Θεσσαλονίκης. Είναι 12 το μεσημέρι και κάνει αφόρητη ζέστη, μια τυπική δηλαδή καθημερινή μέρα του Ιουλίου και το μόνο που θέλω να κάνω είναι να μπω σε μια μπανιέρα με παγωμένο νερό. Ή να μείνω μέσα στο σπίτι με το κλιματιστικό αναμμένο αλλά δυστυχώς αντ' αυτού βρίσκομαι στο δρόμο κατευθυνόμενη προς το σπίτι του κολλητού μου. Ελπίζω αυτός να έχει το κλιματιστικό αναμμένο. Mε τον Πέτρο είμαστε φίλοι από τότε που μπορώ να θυμηθώ τον εαυτό μου. Οι γονείς μας είναι κολλητοί από το λύκειο και αρκετά δεμένοι μεταξύ τους. Θυμάμαι κάθε Κυριακή ή πηγαίναμε εμείς σπίτι τους για φαγητό είτε έρχονταν αυτοί.

Στο λύκειο μας πέρναγαν για αδέρφια αλλά ήμασταν τόσο δεμένοι που δεν το αρνιόμαστε και αρκετές ήταν αυτές που γίνονταν φίλες μαζί μου για να τους κανονίσω ραντεβού με τον Πέτρο. Είχε θυμάμαι αρκετές κοπέλες που έτρεχαν από πίσω του , άλλο αυτός είχε μάτια μόνο για μια την οποία και τελικά αρραβωνιάστηκε.

Δεν τις αδικώ όμως. Ο Πέτρος είναι ένα αρκετά όμορφο παιδί. Είναι γύρω στο 1.80 , πράγμα που τον κάνει να φαίνεται σαν γίγαντας όταν στέκεται δίπλα μου και δεν φοράω τακούνια αφού είμαι 1,56. Ναι είμαι λίγο κοντούλα. Επιπλέον ο Πέτρος έχει σκούρα ξανθά μαλλιά και σκούρα μπλε μάτια τα οποία έρχονται σε αντίθεση με το λευκό χρώμα της επιδερμίδας του και είναι δύο χρόνια μεγαλύτερος από εμένα.

Όπως έλεγα λοιπόν ο Πέτρος στο λύκειο τα είχε με μια αρκετά καλή κοπέλα την Κλειώ , η οποία ήταν στην τάξη μου , και με αυτή αρραβωνιάστηκαν. Πριν από πέντε μήνες η Κλειώ έφερε στο κόσμο ένα πανέμορφο υγιέστατο μικρό κοριτσάκι και αποφάσισαν επιτέλους μετά από τόσα χρόνια σχέσεις, πέντε για την ακρίβεια ,να παντρευτούν φέτος τον Αύγουστο. Δηλαδή σε ένα μήνα. Αυτός είναι ο λόγος που με φώναξαν μεσημεριάτικα σπίτι τους. Καθώς εγώ θα είμαι η κουμπάρα μαζί με άλλο ένα κοινό φίλο των παιδιών τον οποίο θα γνωρίσω σήμερα για πρώτη φορά και αυτό επειδή έμενε στο Σιάτλ μέχρι πρόσφατα όπου αποφάσισε να γυρίσει στην Ελλάδα. Όποτε αυτός έρχονταν Ελλάδα για διακοπές εγώ συνήθως ήμουν στους δικούς μου και έτσι δεν έτυχε ποτέ να τον γνωρίσω. Και δεν κατάφερε μέχρι στιγμής να δει την μπέμπα γιατί από ότι ξέρω από τον Πέτρο σπούδαζε. Τώρα τι σπούυδαζε δεν έχω ιδέα.

Από ότι μου έχει πει ο Πέτρος γνωρίστηκαν σε μια συναυλία πριν από επτά χρόνια και από τότε είναι πολλοί καλοί φίλοι.Τώρα γιατί εγώ δεν τον έχω συναντήσει ποτέ δεν ξέρω.

Μέχρι Που Σε Γνώρισα (Οικογένεια Μιλς 1)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang