Κεφάλαιο 18

2.5K 172 33
                                    

Αυτή είναι η Βανέσα; Η γνωστή Βανέσα; Η πρώην του Θάνου Βανέσα; Αυτή η Βανέσα;

Τι δουλειά έχει αυτή εδώ; Στην Αμερική δεν έπρεπε να είναι;

"Πάει καιρός ε;" τον ρωτάει και εκείνος γνέφει ρίχνοντας μου μια γρήγορη ματιά. Πανέμορφη είναι η άτιμη όμως.

"Ένας χρόνος σχεδόν" αποκρίνεται εκείνος "Έκοψες και τα μαλλιά σου"

Η κοπέλα χαμογελάει και βάζει μια τούφα από τα μαλλιά της πίσω από το αυτί της κοιτώντας ελαφρά το πάτωμα.

"Δεν περίμενα να το προσέξεις" σχολιάζει και εκείνος χαμογελάει αχνά. Πφφ σιγά το κομπλιμέντο.

"Και εσύ είσαι;" με ρωτάει η κοπέλα με ένα τεράστιο χαμόγελο.

"Κυβέλη χάρηκα" χαμογελάω. Χάρηκα...τρόπος του λέγειν.

"Παρομοίως. Λατρεύω πολύ τα μάτια σου παρεπιπτώντος" λέει ελαφρώς ενθουσιασμένη και αυτή την στιγμή θέλω χτυπήσω τον εαυτό μου. Γιατί πρέπει να είσαι τόσο καλή μαζί μου κοπέλα μου; Γιατί να μην είσαι κάποια στριμμένη και ξινή πρώην ώστε και εγώ να μπορώ να σε μισήσω ελευθέρα;

Εγώ  για ποιο λόγο ζηλεύω εγώ τώρα; Αφού δεν μου αρέσει ο Θάνος....

"Σε ευχαριστώ" μουρμουρίζω καθώς εκείνη στρέφει την προσοχή της πάλι πάνω στο Θάνο. Kοιτάω το Θάνο και για κάποιο λόγο νιώθω ένα κόμπο στο στομάχι μου όταν τον βλέπω να την κοιτάει με ένα τεράστιο χαμόγελο στο πρόσωπο του.

Του αρέσει ακόμα είναι φανερό. Άλλωστε εκείνος ήταν εκείνος που μου είπε πως ήταν η πρώτη κοπέλα με την οποία είχε νιώσει κάτι. Ξαφνικά δεν έχω και τόση όρεξη για το γάμο...

"Εγώ πάω στο αμάξι" σχολιάζω και γυρνάνε και οι δύο να με κοιτάξουν.

"Κάτσε πάμε μαζί"

"Για την ακρίβεια Θάνο θα ήθελα να σου πω κάτι" απαντάει η άλλη και προσπαθώ πολύ να μην ρολάρω τα μάτια μου. Ναι μην χάσεις..αμέσως να μείνετε μόνοι σας.

Ο Θάνος με κοιτάει ελαφρά διστακτικά αλλά στο τέλος γνέφει και αφού μου δίνει τα κλειδιά εγώ προχωράω προς το αμάξι χαιρετώντας τον Ορέστη καθώς βγαίνω από το σπίτι.

Ήθελα πολύ να ξέρω τι στο καλό θα του πει. Και πως στο καλό βρέθηκε αυτή εδώ;

Μπαίνω μέσα στο αμάξι και πιέζω τα χείλη μου καθώς ρίχνω μια ματιά στην είσοδο όπου τους βλέπω ακόμα να μιλάνε. Ο Θάνος την κοιτάει σοβαρός στην αρχή ενώ αργότερα ένα τεράστιο χαμόγελο εμφανίζεται στα χείλη του και την αγκαλιάζει!

Μέχρι Που Σε Γνώρισα (Οικογένεια Μιλς 1)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang