— dlaczego tak uważasz? — pytam.
— ech, to skomplikowane! Co masz teraz? — odpowiada przeczesując swoje długie włosy palcami.
— Chemię.
— ja matematyka. — wymamrotała, uśmiechnęłam się i ruszyłam z dziewczyną na jeden z korytarzów ponieważ sala chemiczna i matematyczna są praktycznie obok siebie.
Siadamy na jednej z ławek, która akurat była pusta. Naprzeciwko stoi szkolna elita a niedaleko szkolni kujoni.
Sądzę, że zaliczam się do szkolnej grupy zwanej mało istotna młodzież.
Do szkolnej elity zalicza się między innymi Harry, Dylan, Sophie i jakiś chłopak i dziewczyna których imion nie znam. Na codzień są ubrani w drogie ubrania, droga biżuteria i te sprawy.
Natomiast do szkolnych kujonów zalicza się Alison z mojej Klasy, Derek i dwoje innych osób. Ale bardziej interesuje się szkolną elitą. Ich życie wydaje się takie ciekawe. Pełne imprez, miłości i wiele innych. A kujoni? Nauka, olimpiady, konkursy i to chyba na tyle.
Nicole wyciąga słuchawki i swój IPhone, włącza na soundcloudzie jedną z piosenek i pyta czy chce jedną słuchawkę, kiwam głową na tak i słuchamy razem muzyki.
Dzwonek zadzwonił, idę do sali w której już kilka osób czeka na nauczycielkę.
Siadam w ostatniej ławce, jak zawsze sama. Uwielbiam samotność.
Opieram się wygodnie o krzesło i wyciągam telefon.
@Hotbadbby
Ogarnij się dziewczyno!@Scll00
Co znów?@Hotbadbby
Niszczysz siebie, nie chce na to patrzeć.@Scll00
To mnie zablokuj ;)Wyłączam telefon bo zauważyłam wchodzącą nauczycielkę i chowę go do piórnika.
— zaczynamy lekcje, otwórzcie podręczniki na stronie sto dwunastej. — mówi.
— nie mam podręcznika. — mówię po czym wkładam truskawkową gumę do ust.
— przesiądź się... Oo! Harry siedzi sam. — wywróciłam oczami na imię Harry i wstałam z krzesła biorąc swoje rzeczy, chłopak jest wpatrzony w komórkę.
Siadam obok niego i patrzę w nauczycielkę która pisze coś na tablicy.
— co tu robisz? — pyta zdezorientowany.
— tańczę. — mówię z sarkazmem.
— Ugh.
---
Podoba wam się książka? Bo nie wiem czy dalej ją pisać. Gwiazdkujxie i komentujxie bo mnie to motywuje.Co według was powinnam poprawić?
CZYTASZ
SEND NUDES
Romance- dlaczego to robisz? - a dlaczego by nie? Stella jest zagubiona w życiu, nie ma zbyt dobrego kontaktu z otoczeniem i źle sprawuje się w zdobyciu pieniędzy. Zaczyna swoją karierę w internecie - pół nagie zdjęcia za pieniądze. Poznaje tymczasem taje...