— dzień dobry. — słyszę głos nauczycielki nad naszymi głowami, podnoszę ją i przed moimi oczami stoi moja wychowawczyni. Istny diabeł.
— witam. — odpowiadam a zaraz po mnie Harry, lecz jest wpatrzony w komórkę.
— po historii powinniście mieć biologię prawda? Ale macie wychowanie fizyczne, na boisku. Przekażcie klasie.
Przytakuje a nauczycielka znika z mojego pola widzenia, Harry szczęśliwy odrazu pobiegł do chłopaków z klasy im się pochwalić, co jest takiego fajnego w kopaniu durnej piłki?
— Stella. — mówi Nicole i Siada obok mnie. — wiesz ze Luke jest z Alice?
— ja wiem.
— jak się z tym czujesz?
— wyjebane mam. — mówię prawdę i wzruszam ramionami.
— w ogóle, jak tam ten chłopak z Twittera?
— mam być szczera? — uśmiecham się słodko a brunetka Przytakuje.
—krecimy że sobą. — mówię.
Nicole wpada w wir radości, nie może przestać się cieszyć i mnie z całych sił przytula.
Po chwili zadzwonił dzwonek na Historie. Wstałam z ławki i ruszyła w stronę sali.
Siadam jak zawsze z tyłu aby w spokoju bez nie potrzebnych spin nauczycielki korzystać z telefonu.
Historia jest nudna, ale to w sumie zależy od nauczyciela. Moja nauczycielka mówi ciągle w jednym i tym samym tonie, przez to cała lekcja mija na tym że ponad pół klasy śpi.
Wyciągam telefon i wchodzę na Twittera.
@Hotbadbby
Kocham cię.@Hotbadbby
SKARBIEUśmiecham się pod nosem.
@Scll00
Ja ciebie też 😅❤️— Stella Moore, znów telefon? — pyta nauczycielka a ja momentalnie kładę telefon pod piórnik.
— nie. — odpowiadam śmiało.
— oddaj mi go. — Wyciąga dłoń i idzie szybko w moją stronę.
— zabieranie kogoś własności jest karalne, wie pani o tym? Jeśli pani mi zabierze mój telefon bez mojej zgody, to mogę Panią pozwać o to do sądu.
— tak? — Zakłada ręce na piersi. — a jeśli dyrektor cię wydali ze szkoły?
— w sumie to nic, ale to jest utrudnianie nauki.
— telefon utrudnia naukę, gówniaro
CZYTASZ
SEND NUDES
Romance- dlaczego to robisz? - a dlaczego by nie? Stella jest zagubiona w życiu, nie ma zbyt dobrego kontaktu z otoczeniem i źle sprawuje się w zdobyciu pieniędzy. Zaczyna swoją karierę w internecie - pół nagie zdjęcia za pieniądze. Poznaje tymczasem taje...