10

12.7K 410 46
                                    

Po godzinie lub dwóch w tym domu było chyba sześć zgonów, słowa mi się plączą a nogi chwieją.

Harry siedzi naprzeciwko mnie wpatrzony w telefon, jego oczy są zaczerwienione i przymróżone. Co jakiś czas śmieje się sam do siebie i opowiada nam swoje życiowe rozkminy.

Luke siedzi obok mnie, obejmuje mnie jedną ręką i wpatruje się w sufit jeżdżąc drugą ręką po powietrzu rysując ślaczki. Chwila Luke, czemu mnie obejmujesz?

Nicole tańczy lekko wstawiona w tłumie ludzi, wywija na parkiecie ze szczerym uśmiechem. Co jakiś czas śpiewa, ma bardzo ładne ruchy. Może ćwiczyła coś?

Dylan siedzi na podłodze oparty o kanapę, polewa sam sobie alkoholu i co jakiś czas zeruje.

A ja?

Siedzę i się zanudzam.

Wyjmuje telefon bo poczułam wibracje w torebce.

@Hotbadbby
Co robisx Scll00

@Scll00
Nudzę się, a ty?

Słysze powiadomienie o wiadomości u Harrego, spoglądam na niego i po sekundzie wracam do telefonu gdy słyszę wibracje.

@Hotbadbby
Pokochasz mnie?

Rozserzyłam oczy na tą wiadomość, co on mówi? Nie znamy się.

@Scll00
Co

Odpisuje jednym słowem i spoglądam na Luke który właśnie usypia się na moim ramieniu.

Do Harrego znów przyszła wiadomość, spoglądam na niego a on uderza się w czoło wydając z siebie pomrók nie zadowolenia. Spogląda na mnie i widzi mój debilny wzrok spoczywający na jego osobie.

— co się gapisz? — pyta.

Wzruszam ramionami i wracam do Twittera.

SEND NUDESOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz