29

9.9K 356 164
                                    

— a więc co tutaj robicie? — pyta Harry a po chwili zeruje swój kieliszek z alkoholem.

— babski wieczór. — odpowiada Nicole a ja wyjmuje z torebki telefon.

Wchodzę na Twittera i postanawiam napisać do Pana X.

@Scll00
Co tam?

— co robisz? — pyta Harry i próbuje patrzeć w ekran mojego telefonu, lecz mu nie wyszło ponieważ jego telefon zawibrował i odrazu się nim zajął.

Uśmiechnęłam się lekko i wzięłam do ust kolejnego shota.

@Hotbadbby
Siedzę, pije a ty?

@Scll00
Powiem Ci że ja też 😏

— co wy tak przed telefonami? — pyta brunetka i zakrywa twarz rękami kręcąc ją przecząco.

— bo tak. — mówi Harry.

— a czemu nie? — dodaje.

— jesteście zdrowo jebnięci. — mówi śmiejąc się i wstaje z krzesła przy barze. — idę tańczyć nołlajfy.

Uśmiecham się i proszę barmana żeby mi znów polał.

— nie za dużo? — pyta Harry kątem oka na mnie spoglądając.

— nie. — odpowiadam i wkładam kieliszek do ust, po chwili zeruje.

— chcesz być jeszcze łatwiejsza niż jesteś? Rozumiem, typowa dziwka. — mówi spokojnie i wzrusza ramionami.

— a ty dupek.

Uśmiecha się pod nosem i zaczyna coś pisać na telefonie.

@Hotbadbby
Kocham Cię Stella

@Scll00
Ja ciebie też Harry

— z kim tak romansujesz? — pyta loczek.

— z nikim? — opowiadam chamsko.

@Hotbadbby
Jestem chyba wstawiony, nawet bardzo! W mojej głowie żyje jakas pralka

@Scll00
Wibruje ci? 😂😂

@Hotbadbby
Tak! Ale jak się spotkamy, to tobie też będzie ale nje w głowie i nie pralka

@Scll00
Ej! Jesteś ochydny Harry...

@Hotbadbby
Chodzi mi o twój telefon bo będę do ciebie spamował twoimi zdjęciami, co ty masz w głowie dziewczyno?

@Scll00
Napewno nie wibrator :)

— śmiesznie to wygląda. — słyszę głos brunetki za sobą i w tym samym czasie z Harrym się odwracam w jej stronę.

— co? — pytam zdezorientowana.

— siedzicie razem przed telefonem, śmiejecie się razem do telefonu i co chwilę wam przychodzą powiadomienia. To jest komiczne! Wygląda jakbyście pisali ze sobą będąc koło siebie.

— Nie pisze z szmatami, mam swoją love

SEND NUDESOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz