26

10.5K 322 199
                                    

— dzisiaj mam wf z waszą klasą. — mówi Nicole, lecz ja jej nie słucham. Moje skupienie ciągle spoczywa na Luke i tej lasce którą obejmuje.

— Stella? Cieszysz się? — tyka mnie w ramię.

— jasne.

— ćwiczysz?

— tak.

— nie ćwicz, proszę. Będziemy obgadywać Harrego odbijającego piłeczkę. — śmieje się a Harry pokazuje jej język.

— no dobra.

Za pięć minut dzwonek więc wchodzimy już do środka szkoły.

Luke patrzy na mnie, oderwał dłoń z biodra dziewczyny i widać, że jest przygnębiony.

Olewam to i razem z znajomymi idziemy w stronę sali gimnastycznej.

Widzę kątem oka że idzie w naszą stronę, dziewczyna jest nieco zdezorientowana i wymachuje dłońmi.

— pospieszmy się. — mówię do reszty i ich wyprzedzam.

— Stella? — mówi Nicole.

— szybko! Zaraz dzwonek! — pośpieszam ich ale blondyn jest coraz bliżej.

Czuje się jak laska w horrorze uciekająca przed napastnikiem.

Zdążyłam, wchodzę do szatni od wychowania fizycznego i siadam zdyszana na ławce.

— nie ćwiczymy? — Pyta Nicole i siada koło mnie.

— możemy nie.

Po kilku minutach wychodzimy razem z innymi, wchodzimy na salę gimnastyczną i zajmujemy miejsce w kącie z małym wgłębieniem. Opieram się wygodnie o ścianę i zaczynam obserwować znajomych.

Właśnie teraz ogarnęłam że zawsze na początku, cała klasa się rozgrzewała biegami w kółko, a od kilku miesięcy już nie biegają.

Harry razem z jakimś chlopakiem z innej klasy siada po drugiej stronie sali i wyciąga telefon.

Czuje wibracje w kieszeni.

@Hotbadbby
Co robisz kochanie?

@Scll00
Siedzę, a ty?

@Hotbadbby
Także ❤️

@Hotbadbby
Stello, masz takie piękne imię

@Hotbadbby
Takie księżnixzkowe

@Hotbadbby
Bedziesz moją księżniczką?

@Scll00
A ty masz takie Harrypoterowe

@Scll00
Ale będę😘

@Hotbadbby
To ja będę twoim Harrym Potterem.

Uśmiecham się pod nosem i widzę jak Harry idzie w naszą stronę, także uśmiechnięty.

— co jest Harry? — odzywa się Nicole gdy już stoi naprzeciwko nas.

— muszę Ci coś powiedzieć, ważnego. — zwraca się do mnie.

—tak?

— masz bardzo ładne imię Stella. — uśmiecha się a ja mu dziękuję, miło.

Brunet macha ręką na pożegnanie i wraca na swoje miejsce.

@Hotbadbby
Kocham Cię Stella

@Scll00
Ja Ciebie też Harry

— serio dałaś dupy Lukowi? — słyszę głos nad nami.

Podnosze głowę i widzę śmiejącego się Harrego i przy nim jakiegoś chłopaka.

Rozglądam się po pomieszczeniu i widzę Luka odbijającego piłkę, nasze spojrzenia się stykają więc pokazuje mu środkowy palec i wracam wzrokiem do chłopaków.

SEND NUDESOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz