4-fuck u all

680 105 48
                                    

د.ا.ن شان ( سوم شخص ) :

"لعنتی
هیچ موقع نتونستم علت اینکه چرا مردم باید صبح خود به خود بیدار شن رو بفهمم"

شان با خودش گفت

اون از صبح ها متنفر بود !

گوشی مشکی رنگش رو برداشت و صفحش رو باز کرد ... چرا عکس نایل روی تصویر زمینش بود ؟!

شونه ای بالا انداخت ... حتما به دلیل مستی بیش از حد دیشبشون بود .

دیشب ... چقدر فان بود !

رمز گوشیشو وارد کرد و به سمت گپ واتساپشون رفت !

با تعجب به اسم گپ نگاه کرد ... Zayn malik is hot 😎 ... نایل این اسم رو گذاشته بود ؟؟

د.ا.ن لیام ( سوم شخص ) :

از نظر لیام صبح همیشه باید متفاوت باشه ، چون اینجوری کل روزت متفاوت میشه !

صبح که بیدار شد اول از همه یه ورزش درست و حسابی تو باشگاه کوچیکی که تو خونش بود انجام داد ...  بعدش دوش کوتاهی گرفت و الان هم داره وعده مورد علاقش رو میخوره ، یعنی صبحونه .

واقعا نمیتونست درک کنه که چجوری بعضیا از صبحونه بدشون میاد ... لیام بدون صبحونه هیچه !

داشت برای خودش لقمه بزرگی از نون تست و شکلات میگرفت که صدای نوتفیکیشن گوشیش باعث شد به گوشیش که رو اپن بود نگاه کوتاهی بندازه و دوباره به لقمه گرفتن مشغول شه .

مشغول خوردن اون لقمه که خیلی هم کوچیک نبود شد ولی دوباره صدای گوشیش بلند شد ...

توجه نکرد ...

و دوباره ...

و دوباره تر ...

و دوباره تر تر ...

هیچ موقع سابقه نداشت که اینقد پشت هم براش نوتفیکیشن بیاد .

"یعنی چیشده ؟!"

لیام با خودش گفت ...

دیگه نتونست جلوی خودشو بگیره .

قاشق شکلات رو گذاشت پایین ، به سمت اپن رفت و گوشیشو برداشت .

سریع با اثر انگشت قفل گوشی رو باز کرد و وقتی دید همه نوتفیکیشن ها از گروهی بود که یه روزم نمیشد لویی اونو تو اون گپ ادد کرده بودن تعجبی نکرد .

هیچی از اونا بعید نیس ... مخصوصا اون دونفر ... نایل و شان .

اسم گروهو که دید یکم تعجب کرد ... چقدر یه ادم میتونه خودشیفته باشه ؟...

Zayn malik is hot 😎

#Shawny : وات د هل

#Shawny : @iminlovewithgolf
پاره ای . سوراختو بچسب در رو

Loueh *-* : راحتش بزار

Loueh *-* : بعد یهو حمله کن

OUR HELL *~z.m~*Donde viven las historias. Descúbrelo ahora