🍉16🍉

3.3K 233 66
                                    

Po co wracasz tu pijany?

- A ty gdzie się znowu szlajałeś? - usłyszał, gdy tylko przekroczył próg swojego domu

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

- A ty gdzie się znowu szlajałeś? - usłyszał, gdy tylko przekroczył próg swojego domu. Wrzucił odzyskane od Jimina rolki na półkę w szafie i ściągnął buty. - Piłeś z tą patologią?

- Nie piłem - mruknął, nawet na nią nie patrząc. Nie chciał się denerwować po przyjemnym dniu. Zaczynało go drażnić, że za każdym razem, gdy spędzi miło czas z Jiminem, ktoś rzuca się na jego dobry humor jak wygłodniały sęp na padlinę.

- Ostatnio dużo więcej przesiadujesz poza domem.

- Bo jest ciepło. Zresztą po co mam tu siedzieć? - wzruszył ramionami, biorąc z kuchni butelkę wody. Zauważył, że kobieta wpatrywała się w jego kolczyki, lecz darowała sobie komentarze odnośnie tego.

- Wychodzisz z tym chłopakiem, który tu raz przyszedł?

- Tak i co? - odpowiedział odważnie.

- Nic. Mieszka w sąsiedztwie, prawda? - poprawiła koc zsuwający się z jej ramion. Yoongi skinął głową. - Jak się poznaliście?

- W szkole. Chodzimy razem do klasy. Co ciebie to tak nagle interesuje?

- Próbuję zrozumieć dlaczego akurat on jest pierwszą osobą jaką zaprosiłeś do domu od czasu, kiedy poszedłeś do liceum.

- Spoko, ja też - ukrócił.

- Co znaczy, że ty też? Yoongi ty chyba...

- Chyba co?

- Jisoo ma dużą wyobraźnię i lubi opowiadać niestworzone historie, szczególnie na twój temat. Ja pytam tylko dla pewności - spojrzała na syna, bo nie była pewna, czy jeszcze jej słucha. - Skarżyła się, że ponoć na nim... leżałeś.

Mało co nie zakrztusił się wodą.

- To nie prawda! - odkalsznął.

- Dobrze, nie denerwuj się. Rób sobie z nim co chcesz, byleby się ojciec nie dowiedział.

- Aha. O czym miałby się dowiedzieć? Że jeździmy razem na rolkach i siedzimy w jednej ławce na matmie?

- Nie obchodzi mnie kim on jest dla ciebie, po prostu przestrzegam cię przed ojcem, bo dobrze wiesz jak zareagował, gdy zobaczył, że przekłułeś sobie uszy.

- Albo powiesz wprost o co ci chodzi, albo skończmy tą rozmowę, bo nie rozumiem.

- Cholera, nie ma wiedzieć, że jesteś gejem! - krzyknęła.

- Przecież ja nie jestem... Kurwa! - syknął i zatrzasnął się w swoim pokoju.

Zdenerwowany uderzył pięścią w ścianę. Jego matka nigdy nie zwracała na niego uwagi, o nic nie pytała, nie poświęcała mu czasu. Nie rozumiał jakim cudem się tego domyśliła.

little  love  story  》 yoonmin  ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz