Agust D

12.2K 301 38
                                    

Bu gün yine dünya turuna çıkmak için hazırlanıyoruz...Bu yılki yerimiz Kore.

Sadece biraz heyacanliyim.Bavulumuda alarak aşağıya indim ve kapıdan çıktım.

Bizim çocuklar beni arabada bekliyordu .Bende binince Uzay arabayı çalıştırdı.Şu an onlar pek umurumda değildi ilk sarki halocast bir süre sonra Agust D o sarki çıkınca bakışlarım istemsiz olarak bilegimde olan Agust D yazısına gidiyordu.Şöyle bir kendime baktımda gri ve aralarında kırmızılık olan saçlarım onlara zıt olan kahverengi ve ufak gozlerim son olarak kıvrak vucudum.

Zaten o yüzden dolayı hepimiz parkur koşusu yapıyoruz.( Hani şu evlerin üstünden falan atlayanlar var ya onlar iste.) Arabanın durması ile düşüncelerimden arındım.Ve hava alanına geldiğimizi anandım.

  Kuzey: Berinay hadi kardeşim uçağa yetisicez.

Yanlış anlamayın o benim abim falan değil. Gruptaki sayımız 7.

Ben,Uzay ve Kuzey ıkiz kardeş onlar,Samet,Meriç, Taner,Ozan.

Hepimiz aynı şey ile uğraşıyoruz ben ise hobi olarak dans ve sarki ile uğraşıyorum tabi oda zamanım olur ve yorgun olamaz isem.

2 gün  sonra hidirellez ve biz bu yıl Türkiye de olamayacağız ama bu hiç br şeye engel değil. Yine ateş yakacağız daha önceleri atlayıp zıplarken koyuyorduk ama bu sefer 1 günlüğünde olsa farklı bir şekilde olacak .Ateşin üstünde çalışacağız.

Ve bunu youtube yüklemeyi düşünüyoruz Uçağa bindik ve benim uykum yok bu sırada aklıma daha önce çektiğimiz vidyolara bakmak geldi.Ilk gün ilk deneyim.Ozaman ufak duvarlardan falan atliyorduk  ama ben dinlediğim şarkının etkisi ile karşımda duran varille çıkmış ve bir hısımda  2 evin arasından atlamıştım sonra arkamdan bizim çocuklarda geldi.Ve işler o günde sonra baya ilerledi.

Biraz daha eskilere gittim ve dovmemi
yaptırdığım ilk fotoğraf cıktı cidden o gün çok acı çekmiştim ama değmişti.Sonra karşıma Samete şaka yaptığımız video cıktı ona o gün benim öldüğümü gösteren bir video hazırlamıştık ve o gün o sınır krizi geçirmiş hastanelik olmustu ve sonra şaka yaptigimizi öğrenince bizim ile tam 1 yıl ayrı kalmıştı.Artik uykumun geldiğini anlayınca kulakluklarimi taktım ve şarkıyı basalttim the last çok s3viyorum6 bu şarkıyı.Goz kapaklarim ağırlaşınca daha fazla zorlamadım ve uyudum.

BTS  8.UYEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin