"Sabah erkenden uyanmis ve hazirlanip evden cikmistik uykum vardi hemde çok gozlerimin şiş olduguna eminim. "
Şuan ise arabada oturmus müzik dinliyor ve disariyi izliyordum.
Aklima tek takilan sey ise Yoonginin birkac gundur benimle konusmamasiydi.
"En son isim var diyerek evden çıkmıştı ve yaklasik 1 saat sonra geri gelmişti biz digerleri ile salando otururken kimsenin yüzüne bakmamis ve hızla salandan geçerek merdivenlere yönelmişti.
"Arabada yükselen ses ile gözlerimi camdan cektim ve arabanin icinde göz gezdirdim son ses müzik açık oldugu için pek birşey duyamıyordum müzigi direk kappattim kulaklari kulagimdan çıkardım Jimin yine mızmızlanıyordu.
Jimin:Hyung lutfen ya zaten uyumuyorsun hadi nolur çok uykum var ve daga yolumuz uzun.
Yoongi:Hayir dedim Jimin sevgilimi seninle paylasmam uyusaydin banane .
Biryandan da Jimin i kendinde uzaklastirmaya çalışıyordu.
Bir dakika sevgilim.
"Sevgilinmi?"
Ağzımdan çıkan söz ile tum bakislar beni bulmuştu. Disimdanmi soledim ben ya.Uyelrden gelen ufak kikirtilar ile bende siritmistim .
Jimin:Evet noona Yoongi hyungun sevgilisi yastigi ve onu kimseyle paylaşmıyor. Banada vermiyor ama benim uykum var.
Sozleri bittiginde dudaklarini büzmüş ve kollarini bağlamıştı. Uyumadigini biliyordum dun gece surekli yatakta donup durmuştu.
Aklima gelen şey ile sirritim.
"Jimin gel buraya."
Jimin:Neden noona?
Sorduğu soru ile gozlerimi devirdim ve ofladim.
"Uykum yokmu gel iste dizlerime yat."
Dedigimle yuzunde anlik bir saskinlik olmuştu.
Onu boşverip yan tarafimda duran Haseok a donmustum ."Haseok karşıya gecsene sen ."
Anlik gozleri Yoongi yi buldu ama hemen sonrasinda ayaga kalkti ve karşıya Jin oppanin yanina geçti.Jimin hala bana bakıyordu.
"Hadi Jimin gel artik bak yolumuz azalıyor. "Jimin:Noonna olmaz.
Dediginde sinirle oflamistim .
Son kozum kaldi ."Saclarini oksarim."dedigim ile siritmis ve ayağa kalkmisti hemen ardindan koltuga oturdu ve basini benim dizlerime koydu uzanınca derin bir nefes aldi.
Ve basini kaldirip bana bakti bende ona bakip gulumsedim ve ellimi saclarina daldirdim saclari yumusakti ve suanki rengi ona yakışıyordu grinin hafif koyu bir tonuydu ama ona fazlasiyla uymuştu.Bir sure daga yol aldik ve ben bu sure zarfında kafami arkaya yaslamis ragatlamaya çalıyordum yorgundum hemde çok 1 hafta sonra benim sarkimin cekimleri vardi ve ben hic dinlememiştim ayrica bugun tatildi sözde.
Sabah erkenden menajer hepimizi arayip bizi uyandirmisti ve ben bu duruma asiri sinir olmuştum.
Yoonginin sevgilisi yastik olabilir ama benim sevgilim de uykuydu .
●●Sirketin önüne gelince araba sakin bir sekilde durdu herkes tek tek inmeye basladi ve son olarak Yoongi indi yuzume bakmamisti bile.
"Jimin kal artik geldik. "Dedigime mizmizlanmis ve kolunu bacagima daga çok sarmisti ancak sonra bacagimin ne olduğunu anlayinca aninda doğrulmuş ve gozlerini buyultup kalkmisti onun bu haline kikirdadim ve onu orada birakarak arabadan indim ardimda oda inice birlikte yürümeye basladik bugun şirketin önü bostu oysa birçok ARMY burda oluyordu.
Girisin onundeki basamaklara bakip ic gecirdim ve hizli bir sekikde merdivenleri cikmaya basladim .
Kapidan iceriye girince orada bulunan guvenlim görevlisi ikimizede selam vermisti .Yürürken aniden duyulan telefonumun sesi ile oldugum yerde durdum ve elimi kalsonlumun cebine atip telefonu cikardim Taner arıyordu.
"Jimin ufak hir telefon görüşmesi yapacağım sen çık yukarıya ben gelirim şimdi.
Ufak bir kafa sallama ile beni onaylayıp merdivenleri cikmaya basladi.
"Efendim Taner?"
Taner: ...
"Ne?".Huh sonunda döndüm sizleri ozledim uzgunum çok gec kaldım ama telafi olarak biraz uzun oldu sizleri sikmak istemedigim icin kisa yazıyorum.
Sunuda aciklayayyim.Berinay =Haseok ile Namjoon la ayni yaşta. Jin ile 3 yas aralari var .Tae den 2 yas buyuk Jimin den 1 yas Jk den ise 4 yas .
Evet buda oldu .
Ve ship ismini buldum bi okurum sag olsun fikir verdi .
"Sugmoon olarak belirlenmiştir. Hayirli olsun .(Alkis sesleri.)
Kkk neyse iyi geceler ay ışıkları.
❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS 8.UYE
FanfictionBir kızın acıları ufak bi mutluluk ile son bulur mu? (Wattpet için uygun bulunmuştur )