Dün akşam şirketten döndükten sonra bizimkiler ile uzun bir konuşma yapmıştık onlar benim mutlulugumu istiyordu.
Bende gruba gripte onların hayran kitlelerini düşürmek istemiyordum hemde ben gruba grince bir çok nefret mesajı alacağım ben alışkınım ama onlar bu duruma üzülebilir ve ben onların benim yüzümden uzulmelerini istemiyorum.
Bugün hepimiz Türkiye ye dönecektik buradaki eğlencemiz sona erdi ama gidip gitmemek konusunda azda olsa kararsizim.
Uzay: Berinay hadi gel artık uçağa az kaldı.
Uzay in seslenişi ile kendime geldim dün gece çok uyuyamamıştım bu yüzden hiç bir şey soylemeyerek arabaya bindim .Ve kulakluklarimi takarak kafamı cama yasladım.
●●
Birini beni durtmesi ile uyandım ve zar zor gözlerim açtım.Kafamı kaldırdığımda hava alanına gelmiş olduğumuzu anladım ve arabadan inerek giriş kapısına doğru ilerledim .Önüme bir tane çocuk geldi ve benim durmam için önüne dikildi.
Berinay: Merhaba tatlım noldu sana?Durumu fark eden bizimkilerde buraya geldi.
Çocuk: Abla seni bir abi şu tarafa çağırıyor ayrıca çok güzelsin ilerde senin gibi biri ile evlenmek istiyorum.Hepimiz onun bu dediği ile kahkaya atmıştık. Bende gözlerimi onun gösterdiği yere cevirdim. maskeli 7 kişi tahmin etmek zor değil BTS bizimkilere baktım ve içeriye doğru ilerlediklerini gördüm.Onlari takmayarak bende grubun yanına gittim beni görünce hepsinin bakışları bana döndü.Jimin maskesini çıkararak bana hızla geldi ve sarıldı ne olduğunu anlamadan Tae ve Jk ta geldi ve bana sarıldılar.
Sonra Jimin benden ayrıldı ve önüme geçti.
Jimin: Noona sen gidiyormusun?Sesi çok masum çıkmıştı ve o sırada gözünden bir damla yaş aktı. Onun üzülmesi istediğim son şey buyuzden hızla diğerlerinden ayrildim ve koşarak giriş kapısından içeriye girdim.
Sıra olmus bizimkileri görünce aynı hızda oraya doğru ilerledim.Ve bavulumu alan Meriç in yanında durdum .
Anında bakışları beni buldu.Meric: Nerdeydin sen?
Berinay : Meriç ben gelmek istemiyorum.Bu cevabımdan sonra yüzünden anlık bir şok dalgasi geçti.Ve sonra gulumsedi. Bu gülümseme gidebilirsin anlamına geliyor .Sonrasında hepsine tek tek sarıldım ve vedalastik.
Arkamı döndüm ve çıkışa doğru ilerledim son kez arkama döndüm ve onlara el salladım.
Yeni bir hayat.Mutlu olmak yada olmamak.Hizla grubun olduğu tarafa ilerledim ve tam önlerinde durdum hiçbiri ilk baş ne olduğunu anlamadı sonra gülümsediler ve hepsi gelerek bana sarıldı Suga ise gelmemiş ve bana çok değişik bir şekilde bakıyordu.
Evet yeni bolum ve artık asıl hikaye başladı.
Bundan sonra olaylar çok güzel bir şekilde ilerleyecek .
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum.
Destekleriniz için teşekkürler.
😍😍😘😘🤗🤗...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS 8.UYE
FanfictionBir kızın acıları ufak bi mutluluk ile son bulur mu? (Wattpet için uygun bulunmuştur )