Saclarimi son kez siktim ve soyunma odasindan cikip cocuklarin yanuna dans odasina ilerledim bir yandanda Ozan ile mesajlasiyordum. Dans odasinin önüne gelince telefonu kapattım ve kapiyi acarak iceriye girdim.
J hope oppa duvara yaslanmis uyukluyor Jimin yerde uzanıyor Suga benim hirkami top haline getirmiş oda Jimun in yaninda yatıyor Namjoon oppa ise Jin oppa ile baraber bilgisayardan bir şeyler bakip ciddi bir yuz ifadesi ile biribirleri ile konusuyor. Bir anda kapiyi kapatmam ile tüm bakışlar beni buldu. Suga bir kere bana bakti ve tekrar gozlrini kapayıp eli ile gel isareti yaptı ve biraz daha yana kaydi bu hareket ile herkes siritmaya basladi Jimin ise kikirdamaya ona ters bir bakis attim ve aninda sustu bende Suga nin yanina gittim ve uzandim o an herkes ayaklandi ve biz hariç herkes disariya cikti .Suga ya baktigimdaysa gözleri kapalı ama dudaklarında hafif bir tebessum vardi.Arkami dondum ve gözlerimi kapattım neyseki kilise olaylardan biri olan arkadan sarilma olmadi ve Suga da sanirim arkasini döndü.Bende bir sure sonra gözlerimi kapattım ama daha uyuyamadan bile havalandıgimi hissettim ne olduguna baktigimdaysa Suga nin beni kucağına aldigini gördüm .Benden bile zayif olan Jimin in kaldiramiyor ama beni kaldırıyor.
Suga:Biraz daha suratıma bakicakmisin yoksa uyucakmisin?
Demesiyle hemen basımı indirdim ve gohsune yasladim.●●
Koltukta oturmuş Tae ve Jk un kavgasini izliyordum 2 gundur normal bir gun geçirmedik dun Jk Tae ye vurması sonucu evde buyuk bir kargasa olmustu Jk kacarken mutfaktan yeni cikmis olan Suga ile çarpışmıştı ve Suga da ona iyi bir azar cekmisti ve en sonunda benim yanima kacarak bu ise bir son vermisti bu gunde eve gelince herkes 1 2 saatliğine uyuyup dinlenmisti ancak ben uyandigimda yanimda yatan Jin oppa ile karsilasmistim .
En son Suga oppanin kucagundaydim ve gerisini bilmiyorum.
Simdi ise elimde tarakla bir yandan oturuyor bir yandan kavgadan gözlerimi alabilirsem saclarimi taramaya çalışıyordum.
Bir anda taragin elimden alınmasıyla arkama döndüm Suga oppa da eliyle kafami tutup tekrar onume döndürdü.
Bu sayede bende rahatlik ile kavgayi izlemeye basladim tek sorun Tae ni Jk surekli tavşan demesiydi Jk buna sinirlendiği icin onun tum Gucci kıyafetlerini attmak ile tehdid ediyordu.Bir sure sonra merdivenlerden paldur küldür inen bir Jimin hizla yanima geldi ve oturdu sonra telefonunu bana cevirdi gördüğüm sey ile gozlerim sok bir sekilde acildi bugun benim uyudugum ve Suga nin kucaginda olduğum bir fotagraf arabaya biniyorduk heralde ama altinda yazan haber ile benim sarteller atti
BTS yeni uyesi Berinay ile Suga ask mi yasıyor.
Bu sabah Suga nin kucağında cikan Berinay uyuyor ve Suga ya sarilmis yoksa yeni bir ask mi doğuyor.
Hayranlarin ve tabikide bizlerin kafalari karisik.Bir hisimla Jimin in elinden telefonu aldim ve haberi tekrar okudum sinirlerim ise iyice tepeme cikti o sirada mutfaktan hizla cikan Jin oppa ise Suga nin yanina gitti ve ona telefonu verdi .
Bir süre sonra Suga nin yuz ifadesi sinirli bir hal aldi.Telefonu elinden aldim.Yine bir makele ve instagram uzerinden yayinlanmis.Ve sanirim bir anti.××suga love●♧
Cadi kilikli bumu Bts e giren digerleri gibi oda çirkin beni alsalar eminim ki daha cok yakisirdim ve gruba guzellik katardım. En çirkini ise Suga(Affet beni biasim.)
Ve Berinay neresi guzel ki.
Ama aldindaki yorumlar ile yuzumde ufak bir gulumseme oldu.Y :Kiza bak lan kim benim kankama cirkin der musmula surat.
Bu hesap Gulcin e ait yuru be .
Bities":):Kapa lan ceneni gidip secilseydinde gorseydik madem aq.
Alien and Suga'r#:Anti ama bizden daha cok biliyor .Çektir git lan yerin yok senin burda
Off bu fena gömmüş. Sanirim Army ler tarafından sevildim.
Jimin ayaga kalkti ve benide kaldirdi sonra ise hizli adimlar ioe beni evden cikardi ve yurutmeye basladi hava kararakti ve bizim bu soğukta disarida işimiz ne ayrica maske falanda takmadik.
Bir anda durunca oldugumuz yere baktim iyide burada bizim ne isimiz var ki.Bayraminiz kutlu olsun.
Yeni bir bolum dağa.
Bir sonraki bolum yarin inşaallah.BTS ile kalın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS 8.UYE
FanfictionBir kızın acıları ufak bi mutluluk ile son bulur mu? (Wattpet için uygun bulunmuştur )