Dun fanmenttikten döndükten sonra kendimi bayilmis gibi içeriye attmistim yemek bile yiyememistim çünkü ellerim tutmuyordu .
En son dus alip camin onundeki puf a oturdugumu hatırlıyordum hatta kafamda havlu sariliydi .
Ama sabah kalktıgımda yataktaydim ve ayrıca saçlarım taranmış ve salaş bir örgü orulmustu .Suan ise yaptığım tek sey onumde duran kağıda bis boş bakmak.
Kisa bir bakisma yasadik cunku kelimeler gelmeye başlamıştı ve bende hemen kağıda dökmeye basladim.
Eziyet ceken bir taraf diger tarafta ise keyifli bir izlenim.
Girise gore iyi bence so ra devam ettim.
(Sarki tamamen bana ait biranda gelen bir ihlam ile yazdim yani beğenmezseniz dissli baska sevdiğiniz bir sarki var ise onu hayel edebilirsiniz dusunceleriniz size kalmis.)Niye sadece pes etmiyorsun
Hep zirvedeyim ve bu böyle devam edecek
Zirvaliklarini baskasina sakla kinin benim icin hicbirsey ifade etmiyor seni takmıyorum.Suanki yaşanmışlıklar benim icin bir evcilik oyunu gece olacak ve bu oyun son bulacak ama benim icin sabah olduğunda yeniden baslayacak.
Pes etmen veya etmemen benim icin hicbir sey ifade etmiyor.
Sadece s*kik cumleler kuraram kendi tatmin edisin benim eğlenmeme sepep oluyor.
Dikkat et bebeğim sonun kotu son ile bitebilir,dikkat et bebeğim, yasam enerjin son bulabilir.Son satirida yazdim ve kalemi adefa firlatarak masaya biraktim ve elimle yuzumu kapayip geriye yaslandim.Simdi ne yapmam gerekti.
Biliyorum biraz kisa oldu ama tikandim ayrica amacim sarkiyi yazmaktı.
Neyse yarın eğer bir sıkıntı cikmaz ise yazarak taslakta birakir bu saatlerde yayinlarim .
00.31 iyi geceler...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS 8.UYE
FanfictionBir kızın acıları ufak bi mutluluk ile son bulur mu? (Wattpet için uygun bulunmuştur )