Iyi okumalar aksiyonlu bir bolum daha.😊😊
Suga yi izlerken birden sendelemişti.Onun düşmesini göz önüne bile alamam ben hemen kalktım ve hızla ona doğru ilerleyip oraya çıktım ve bileğinden tutup onu son anda kurtardım. Hatta biraz fazla asılmış olmalıyım ki kafalarımız tokuştu.Nefes alışverişleri hızlandı ve bakışları dudakalrima kaydı dudaklarını yaladi ve gözlerime baktı.Sonra ise benden uzaklaştı ve hızlı bir şekilde aşağıya zıpladı ve Jk un yanına giderek çantamı altı ve içinden suyumu alarak içti.
Ahh onu anlamak gerçekten çok zor .Bir süre daha oyaladık ve eve geçtik.Saat 3.30ve ben hala ayaktayım videoyu youtube yüklemem gerek ve şuan onu düzenliyorum.
Youtubede gezerken BTS 8. Uye alınacak haberi cıktı ve bende bunu görünce tabi hemen açtım.
Video yazılar iledi, ve bence kim yaptıysa gayet güzel şeyler yazmış.
BTS 8. Uye haberi ile karşınızdayım.
Hepiniz bu haberi duymuş olabilirsiniz ama ben detaylı bir şekilde anlatayim.Seçilen uye çok güzelmiş ve Türk muş ayrıca parkur koşusu ile ilgileniyormuş ve sesi ile dansı çok iyiymiş.
Son olarak Suga nin kız versiyonu olarak düşünün uykuyu çok seviyor ve tam bir swag girls.
Evet yine yeni haberler ile görüşmek üzere.Kızın sonlara doğru yazdıklarına gülesim geldi ben ve uyumak ahh ikisi yanyana hiç yakışmıyor. Uyku düzenim bozuk benim zaten.
Sonra tekrar saate baktım vee saat 4.30 bilgisayarı kapattım ve yattım.
Bu günlerde güzel günler geciriyordum ama bir yandanda içimde bir huzursuzluk var.
Son olarak Jk ve Jimin e baktım ben bu ikisini çok seviyorum yaa.(Jikook real...)
Sonra ise gözlerim acıyınca gözlerimi yumdum.Selam armycikelri yeni bir bolum daha daha uzun yazcaktım ama eğlenceli şeyler çok olacağı için ilk bolumde anlattamak istemedim neyse ıyi geceler.
Fseks geçirin hi hi.
Swag cazibesi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS 8.UYE
FanfictionBir kızın acıları ufak bi mutluluk ile son bulur mu? (Wattpet için uygun bulunmuştur )