Seni özleyeceğiz 🍁

2.6K 117 62
                                    

Son günümdü, 3 saat sonra havalanina gitmem gerekti ve ben ne bok yiyecegimi bilmiyorum.

Jimin ve Jungkook ciddi ciddi benimle konuşmuyor.

Merdivenlerden ilk deva normal bir şekilde indim ve salona doğru adımladım üzülüyordum geleli kısa bir zaman olmuştu ama ben onlara alışmıştım. Böle oluncada garip geliyor işte.

Derin bir nefes aldim ve tekli koltukların birine oturdum televizyon açıktı ve mutfakta Jin hyung ve seslerden anladigim kadarı ile Yoongi ve Namjoon vardı.

Sehpanın üstünde duran kumandayı aldim ve kanalları gezinmeye başladım, birşey bulamamin sonucu ile moralimi Daga çok bozuldu ve derin bir nefes verdim bugün neden hicbirseyden memnun olmuyorum ki ben.
Kalktım ve hızlı adimlar ile mutfağa gittim Jin hyung yemek yapiyordu ve Namjoon ile Yoongi bilgisayarda birşeyler izliyordu beni fark etmeleri için hafifçe öksürdüm sonunda Jin hyung beni fark etti ve hafif bir gulumseme ile gunaydin diye mırıldandı.

Yoongi ise hızla masadan kalktı ge mutfaktan cıktı.

Arkasindan bir süre boş boş baktım ve şaşkın bir şekilde Namjoon a döndüm.

"Bunun sorunu ne? Benden dolayımı niye herkes bana küs? "

'Sanmıyorum şu siralar biraz sıkıntısı var gibi. '
"Pekala"

Masadan bir sandelye çektim ve oturdum Daga sonra orada olan meyvelikten bir tane mandalina buldum acıkmıştım ve kesinlikle beni yemelisin der gibi bana bakıyordu .Soymaya başladım ve o sırada kapıdan biri girdi gelen kişi Taehyung tu ve hala uykulu gibi duruyordu beni görünce esnedi ve ardından Gunaydin diyerek Yoonginin oturduğu yere oturdu.

"Hyung~saat kaç? "

Sorusu ile bende Namjoon a döndüm saat demişken benim telefonum nerde ki.Tam yerimden kalkacekken yeniden Yoongi mutfağa girdi üstünü giyinmişti ve ne demeliyim cool,veya swag .

Gözlerimi üstünden çekip yüzüne çıkardım oda bana bakıyordu .

Sonra bakışlarıni Jin hyunga çevirdi.
"Hyung yemek hazırlama bang pd nim kahvaltıya gitmemiz gerektiğini söyledi moon un son günü olduğu için ufak bir program ayarlamışlar giyinin hadi araç gelir yarim saatte. "

Dedikleri ile yerimden kalktım ve tam mutfaktan çıkarken.

"Berinay sen benimle geliceksin havaalınina beraber gidicez hmm bavulunuda al bagajda dursun."

Sonra arkasini döndü ve sandalyeye oturdu soydugum ama yemegi unuttuğum mandalinami yemege başladı.
Arkami döndüm ve oradan yukaruya giyinmek için çıktım.

Ohh sonunda döndüm ❤sizler için bu bölümü biraz zor yazdım cidden çünkü toparlamakta zorlanıyorum artik.
Ayrica final yakın. Ve şu var eğer ısterseniz ıkinci bir kitap düşünüyorum bu bittikten sonra ikinci bir devam ehe🤫.

Neyse umarim begenirsiniz.
Yorum yapmayi ve oy vermeyi unutmayın. 👻💙

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 28, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BTS  8.UYEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin