BTS Burada mi?

4.1K 206 4
                                    

Diğer bölüme baktımda bir çok yanlışlarım var. Bundan rahatsız olanlar olduysa üzgünüm daha dikkatli yazmaya çalışacağım. Keyifli okumalar.

Ateside yakınca hepimiz kenara çekildik ateş biraz daha büyüyünce ben ayaga kalktım ve normal bir şekilde deneme amaçlı atladım. Tam yerime geçerken arkamdan küçük bir çocuk seslendi.

Cocuk: Abla bende atlamak istiyorum birkere yardım edermisin?

Onu kırmayarak kucağıma aldim ve ateşin başına geçtim ama bu normal bir atlama olmayacak takla pozisyonuna hazırlandım ve hızlı bir şekilde ateşe doğru koşarak  havaya yükseldim 1 tane takla attım bu bir ilkti ve gayet başarılı olmuştu. Bir süre daha eğlendik ve artık asıl şov kameralar kahırlandı ve bende yüksek bir yere çıktım burasıda alçak yaa ateş ile aramda 10 metre var adımlarımı geriye doğru attım ve hızla koşarak atladım ellerimize aşağıya inerken kalp yaptım ama beklenmeyen bir şekilde birinin kucağına düştüm bune abi yaa ben takla atıp inecektim ateşin üstüne hemde. Niye tuttu ki bu beni?

Hemen kucağında yere indim.

Berinay: Derdin ne oğlum  senin niye tutuyon beni ben takla atacaktım zaten .

Bana cevap vermek yerine benim elimi tuttu ve ateşin yanına sürükledi.Kameralar bunu çekiyo ve şu an burada olan herkes bunu görüyor. Yaa sabır hayırlı akşamlarda yaa.

Elimi tuttu ve gözleri ile karşıyi isaret etti ateşi yani hee beraber atliyacaz allah allah atlayalim bakalım normal bir atlayış sergiledi ve meydanı bana bıraktı meydan benimse işler karışır geri adımladım ve hızlı bir şekilde kosmaya başladım herkez  bana moon diye sesleniyor neden böyle yaptıkları ile ilgili hiç bir fikrim yok. Vakit kaybetmeden atladım ve şok olduğum o an ahh lanet olsun elim tam parande atarken ateşin  üstünden geçtim. Bune yaa aman bişey yok bacagimizda yarıldı yani.Meriç koşarak yanıma geldi ve elime pansuman yaptı o sırada benimle beraber ateşten atlayan çocuk Meriç e öldürücü bir şekilde bakıyordu biraz soluklanmak için oturdum kapsonlumun cebinde olan telefonu çıkardım o sırada bu akşam bana verilen karta cikti. Acaba bir ugrasammi.

Selam army ler uzun zamandır bolum yok itiraf ediyorum çok üşendim okumak daha zevkli geldi ama hafta sonu 2 hikayeyede uzun bolum gelcek oyy yorumum lütfen destek olurmusunuz😍😍😘😘😙😙😚😗😆😏...

BTS  8.UYEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin