Hatam Neydi?

2K 124 12
                                    

Son bir kaç gündür dinlenemiyordum bile pd im yardimi ile burada bir parkur kursuna baslamistim hergün şirketten sonra 3 saatte oraya gidiyordum ve bu uhh yorucu .

Jin:Moon kalk gidiyoruz.
Jin oppanin sesi ile ona döndüm ve başımı hafif bir şekilde sallayıp ayağa kalktim eve gectiktten 1 saat sonra kursa gidecektim .Yoruluyorum, yoruluyoruz ve bu bizim için fazla zorlayaci.

Arabaya binince kafami geriye attim ve biraz dinlenme amacı ile gozlerimi yumdum.

(Ilk deva Jungkook tam olacak. )

Jungkook,

Yoongi hyung bitkindi fazla yorgundu ve bunu bize yansitmamaya calissa bile yorgun oldugu harekettlerinden bile anlaşılır bir şekildeydi onun için üzülüyorum.

Berinay onun için dönüm noktasiydi bizden baska tek dayanagi  oydu kameralar karşısında güçlüydü ama ben onun önceden danslari yapamadigi için sabahlara kadar agladigini hatirliyordum .

Bang pd ise bazen ona karsi çok katıydı Her şeyi zorlukla yaptırıyordu taki Yoongi hyung Berinay a aşık olana kadar.

Ilk bir ay sorun yoktu sonrasında Yoongi hyung mutlu gibi gorunmeye degil öyle olmaya basladi bizimle daga az vakit gecirmeye basladi ve tek sorun telefon ile ilgilenmeyen o telefonu elinden düşürmez oldu .

Bir süre sonra ise AGUST D çıkmıştı o zamanlarda öğrenmiştik onun aşık olduğunu.

Şimdi ise sirf onun için hepimiz zor durumdaydık Yoongi hyung seviyorum ben hernekadar sevgisini bizlere pek yansitmasada onun beni veya digerlerini sevdiğini biliyorum.

Berinay noona ise cok garip ayrica herşeyi ile harika onu büyük bir oyunun içine soktuk ve bu bizim sorunumuz bu durum için üzgünüm noona ama yapacak birsey yok ki .

Dusuncelrimden sıyrılmamin nedeni aşağıda kopan patirdiydi kapiyi açınca Berinay ve Yoongi hyungun sesi duyuluyordu.

Yoksa ogrenmismiydi...

Heyoo geri döndüm minnaklarim gececi tayfa buradadır umarim.
Bu bölüm olaylari kavramaniz içindi eehe biraz karismista olabilir neyse.
Yarin arabilirsem duzgun bir bölüm gelicek.  Sizleri seviyorum.
Oy vermeyi ve yorum yapmayi unutmayin 😁😁...

BTS  8.UYEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin