Sabah banyodan gelen sesler ile uyandım Jimin ve Jk yoktu.
Jimin:Yahh Jk bi git yaa.Oof saçlarımın hâline bak tavşan süratli seytan(çarpıldım tovbesteysinn).
Jimin in bu dediğine gülesim geldi ama kendimi tuttum ve yatağın üstünden atlayarak banyoya doğru ilerledim.Ve kapıyı açarak içeriye girdim.Jimin in halini görünce kahkaha atmaya başladım.Kafasi bembeyaz olmuş ve heryerde un vardı.
Jimin:Yahu Noona gülme yaa şu veledin yaptığına bak .Şeytan tavşan.
Berinay: Jk neden böyle bişey ha haa daha fazla konuşamadım ve gülmeye başladım.
Jimin: Yahh gidiyorum ben.Tam o sırada Jimin in kolunu tuttum ve kendime çektim hızla bana doğru asılınca kafası gogsume çarptı .
Jimin:Ahh kafam Noona sen kıssın ne bu sertlik.
Bu dediğine güldüm ve önce Jk u dışarıya çıkardım.Berinay:Ahh baş belasi gel buraya önce şunları biraz temizleyelim.
Sonrasında ise yardım edebildiğim kadar yardım ettim.Ve odaya geri giriop o içerdeyken bende üstümü degistirdim.Sonra ise odadan çıkarak merdivenlerden aşağıya inmeye başladım usendigimi hissedince ne kadar kaldığına baktım 15 basamağa yakın neyse biraz geri gittim ve hızla asagaya atladım benim atlamam ile herkesin bakışı beni buldu.Hatta Suganin bile .Tae:Düşündüğüm şeyi yapmadığını söyle.
Berinay:I'm sorry malesef yaptım.Aliskinim ben,hadi kahvaltı edelim daha şirkete gidicez.Biz masaya oturduktan 5 10dk sonra Jimin geldi Jk onu görünce gülmeye başladı Jimin de durumu anlayınca yanında bulunan demir çubukları ona fırlattı ve tam o sırada çubuk tamda Jk un gözüne giriyordu ama girmedi.Suga onu tutmuştu.
Suga:Jimin hareketlerine dikkat et onu yaralayabilrdin bir anlık ofke için.Bu dediği ile bakışlarım Suga ya döndü ve onunda bana baktığını gordum.Bana gülümsedi ve yemeğine döndü.O sırada ise Jimin hızla masadan kalktı ve ben noldugunu anlamadan benide kaldırdı.
Ve yukarıya cıktı hızla odaya girdi ve benide soktu sonra bana sarıldı ben ise olayın şoku ile hiçbirşey yapamadım, sonra bende ona sarıldım benim sarilmam ile ağlamaya başladı.
Berinay:Jimin noldu tatlım?
Jimin:Bilmiyorum Suga hyungtan ilk defa böyle bir tepki aldim ve sanırım kalbim kırıldı.
Bu dediğine karşılık hafif gülümsedim ve ondan ayrılarak adımlarımı onunla beraber yatağa yönlendirdim. Ben yatağa yattim ve onuda cagirdim oda hemen geldi ve yattı ben ona sarılınca oda bana sarıldı.Bir süre daha ağladı ve bende bu sırada onun saçlarını okşayarak onu sakinleştirmeye çalıştım zaten bir kaç dakika sonrada uyudu.Bende bu sırada aşağıya indim ve kahvaltımı yaptım bir süre evde eğlendik ve Jimin ide alarak şirkete gittik .
Bu gün dans ve sesime bakacaklardı ve ona gore çıkışım onaylanacakti.
Şirkete gelince arabadan indim ve koşarak arka tarafa gittim ve içeriye girdim.Hizla soyunma odasına geçtim ve hazırlandım.
Giyinince dans yapılacak olan yere gittim ve kapıyı çalmadan içeriye girdim .
Dans.H:Hazirmisin Berinay?
Berinay:Hazırım hocam.Ve sarki başladı.
Bu gün turkce sınavı olduk ve çok güzel geçti .Yine gece gelen bir bolum uyuyamadım ve yazdım oy ve yorumlarınızı bekliyorum. Bakmanız bile bana yetiyor.
BTS ile kalın, ıyi geceler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS 8.UYE
ФанфикBir kızın acıları ufak bi mutluluk ile son bulur mu? (Wattpet için uygun bulunmuştur )