Gecenin Zulmü

2.5K 150 23
                                    

Not:Caniskolarim gecen bolum attigim kisa sarkinin devamini buraya yazmak istiyorum nasil buldugunuzu yorumlarda belirtin ve yb hakkinda biraz fazla uğraşıyorum az kaldi yayimlayacagim sizi seviyirum.

Eziyet ceken bir taraf ve diğer tarafta ise keyifli bir izlenim.

Niye sadece pes etmiyorsun?
Hep zirvedeyim ve bu böyle devam edecek.

Zirvaliklarini baskasina sakla kinin benim için hic bir sey ifade etmiyor. Seni takmiyorum.

Suanki yasanmisliklar benim için bir evcilik oyunu gece olacak ve bu oyun son bulacak ama benim icin sabah olduğunda yeniden yeniden başlayacak.

Pes etmen veya etmemen benim icin hic bir sey ifede etmiyor. Sadece sikik cumleler kurarak kendini  tatmin edisin benim eglenmeme sebep oluyor.

Dikkat et bebeğim sonun kotu son ile bitebilir dikkat et bebeğim yasam enerjin son bulabilir.

Niye gidip kendini tatmin etmiyorsun?

Aglamaliyim niye biliyormusun?
Cevabı kisa ve net emzigim yok.Hahah

Gecenin zulmu canimi yakıyor,
Acı çığlıklar beni korkutuyor.
Oyun odasi gece olunca bir zindana donusup beni içine cekiyor ve ben kurtulamıyorum.

Binalar bile artik bana dar geliyor.

Ama mutluyum,gecenin zulmu bana hayati ogretti sende biraz yardım alabilirdin.

Siktir canimi yakacakmis hahah ne gülünç.
Sikik hücrelerin cok guzel bir şekilde çalışıyor.
Kusura bakma bebegim seni takmıyorum.

Dikkat et bebeğim sonun kotu son ile bitebilir dikkat et bebeğim yasam enerjin son bulabilir.

Sadece sabret bilki gecenin ölümü hepimize çok yakisacak .

Gecenin tacı agir ve ben taşıyamıyorum ama basim dik durmak zorunda.Oyle degilmi?

Sadece sabret bilki gecenin ölümü hepimize cok yakışacak.

Sadece gecenin cokmesini bekle .

Yavas yavas olum sanada ugrayip senide yanina alacak  ve çökmüş karanlik seni ardina gizleyerek yok edecek ve bende seni izleyeceğim.

Sadece gecenin cokmesini bekle

BTS  8.UYEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin