Önce dans ettim.( Dans videoları pek hoşuma gitmedi o yüzden kendiniz hayel edebilirsiniz. ) Sonra ise sarki soylememi istediler .
Hoca:Rap vokal?
Berinay:Rap.
Sonra bende Agust D ve Airplane i söyledim.
Bu performanstan sonra 2 gün beklememizi.Bizde onu dinleyerek eve geçtik.Eve gelince hemen odaya çıktım ve kısa bir dus aldim.Ve hızla giyinerek aşağıya indim ve askıda duran Jimin yazılı hırkayı sırtıma geçirdim neden Jimin yazıyor çünkü onun ve dışarıya çıkarken giymek için burada duruyormuş.
Tam kapıyı açtım ancak kapı tekrar kapandı noldugunu bakmak için arkamı döndüm ve bu kişinin Jk olduğunu gördüm ardından Jimin ve Suga geldi.
Suga:Nereye saat 10 olmuş. Onu takmayarak ayakkabiligin orda duran sırt çantamı tek omuzuma taktım.
Berinay:Video çekmem gerek koşu yapmaya gidicem.Jk ve Jimin gelmek istermisiniz. Bu dediğimden sonra ikiside sırıtmaya başladılar ve kafalarını salladılar.Tam o sırada suga arkasını dönmüş gidiyordu.
Berinay:Nereye Suga sende gelmek istermisin?Bu dediğim ile gözlerini devirdi ve bekleyin diyerek yeniden arkasını döndü ve merdivenlere yöneldi.15 dk sonra geldi siyah eşofman kapşonlu ve siyah bir bere takmış ve kapşonlu benim arkasında Ezel yazıyor benim ona baktığımı görünce oda bana baktı ve sırıttı. Daha fazla uzatmadan kapıyı açarak dışarıya çıktım ve adımlarımı yurdun karşısında olan kaykay parkına yönlendirdim burası çalışmak için daha uygun. Çantamı açtım ve için den kafa kamerasını çıkardım ve kafama taktım çantamı Jk un üstüne attım ve adımlarımı parkura yönlerdim ve hızla en yüksek yere çıktım ve bizimkilere el salladım ve kamerayı açtım.
Gösteri başlasın.Önce comeldim ve çatıdan inermiş gibi aşağıya kaydım sonra hızla kaktım ve aşağıya doğru koşmaya başladım.Sonra paranda attım ve zıplayarak karşı tarafa atladım karşı tarafın uzunluğu ise çift kişilik yataktan 4 tane düşünün uzaklık o kadar.Atlayinca Jimin den bir alkış geldi bu daha hiç bir şey bir yarim saat daha çalıştım ve tam gideceğimiz sırada Suga da atlamak istediğini söyledi bende kafa sallamak ile yetindim.Sonra o ise tam en tepeye cıktı ve ordan benim gibi kaymaya çalıştı ve gayet başarılı oldu sonra hızla ayağa kalktı ve koşarak aşağıya indi bende tam o sırada yüzümü Jimin e cevirdim oda Suga ya şaşkın gözler ile bakıyordu. Ama benim için beklenen bit olay oldu.
Cancazlariim uyuyakalmışım yoksa bolum daha erken gelicekti.
Biraz sonlara doğru saçmaladım sanki belki sonra değiştirirdi..
Neyse hoşçakalın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS 8.UYE
FanfictionBir kızın acıları ufak bi mutluluk ile son bulur mu? (Wattpet için uygun bulunmuştur )