Sigara

2.4K 131 6
                                    

" Yah Tae ver su telefonu ya."
"Noona birsey söyle suna."
Susun artik ya Tae sende ver su telofonu Jimin 'e sabahtan beri yeter ya.
Diyerek Tae ile Jimin e bir baktim Tae aninda yutkundu ve telefonu Jimin e vererek kosarak yukari cıktı Jimin de gidip J hope un yanina oturdu.

Bende derin bir nefes alıp arkama yaslandim o sirada Jin oppa hepimizi mutfağa çağırdı .

Gece:3 :26

Gozlerimden uyku akıyor ama ben uyuamıyorum. Nasil bur sey bu ya.
O sirada yan tarafta yatan Jk tan bir ses geldi kafamı cevirdigimdeyse yatakta göremedim ayaga kalktim ve odanın isigini açarak tekrar yataga baktim ama yatakta degil yerde olduğunu görünce gulmemek icin kendimi zor tuttum.
Ve yanina ilerledim yanına egilince anlinin kizardigini gördüm.
"Jungkook kalk ,Jkkkk."
Hmm.
"Kalk yataktan dustun ve anlin kızarmış, sst kalk artik. "
O sirada ise Jimin i sesimeze uyanmis olmali ki kalkarak yanimiza geldi önce bana sonra yerde yatan Jk a bakti ve gözleri şaşkınlık ile acildi guler diye dusunmustum ama endise ile Jk un yanina geldi ve yuzunu inceledi.
"Noona noldu buna?"
Yataktan düştü,dedigimde ise Jk a bakarak göz devirdi ve kollarindan tutarak yerden kaldirdi ve yatagina yatirdi.
Sonra bana donerek siritarak baktı.
"Uyuyamadinmi noona?"
Malesef.
Neyse istersen terasa falan cik belki temiz hava iyi gelir ,hakliydi aslinda onu basimla onaylayarak odadan çıktım ve koridorun sonunda olan balkon kapısına doğru ilerledim gelince kapiyi actim ve iceriye girdim.Bakinca hava gayet sakindi ve sogukta değildi .
Balkona çıkınca Yoongi nin orada oldugunu gördüm yanina ilerledim ve sandelyeye oturdum sesi duyunca bakışları beni buldu.
"Uyuyamadinmi?"
Onu basim ile onayladım ve bakislarimi yüzüne cevirdim.
Elinde gördüğüm sigara dali ile aldigim nefes geri cikamadi ve oksuruk tuttu.Bir sure sakinleşince tekrar Yoongi ye baktım bana endise ile bakıyordu tam birsey diyecekken sozunu kestim.
Sen sigarami iciyorsun?
Oda beni basi ile onayladı ve devam etti.
Şaşılacak bir  sey yok sende iciyorsun.
"Sen nerde-"
Senin hakkinda herseyi biliyorum Berinay,korkmana gerek yok uyeligin aciklandigi zaman hakkindaki hersey açıklandı.
Söyledikleri ile yuzune bakakalmıştım sigaradan son bir nefes çekti ve kulluge bastirarak sondurdu ve ayaga kalkti suratima bile bakmadan iceriye gitti.

"Pd sovmek serbes,
Ohm oncelikel Yoongi bir sure daha Berinay dan uzak duracak ancakk yeni bolumde pd ile aralarinda bir tartisma olacak ve Yoongi Berinaya biraz daha yaklaşacak. Yani uzak durma kurali kalkacak.(Biraz spoi oldu ama olsun.)

Neyse satir arasi oy be yorumlarınızı bekliyorum.
Sizleri seviyorum.
BTS İLE KALIN...

BTS  8.UYEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin