Hastayim

3.3K 170 4
                                    

Sabah azımdaki acı bir tatla güne başladım. Yutkununca buagzlarim acıdı ve uyustugunu fark ettim hasta olmus olamam degilmi?

Yataktan kalktım ve yatagimi topladım sonra dolaptan kıyafet aldim ve banyoya girdim soğuk bir duş alırsam rahatlarım  belki.

Suyu açtım ve altına girdim şimdi Samet olsa kesin ağzıma ederdi .Bir an onları nekadar özlediğimi anladım arasam iyi olacak .Suyun altında daha çok durup hasta olmamak için çıktım ve giyindim .Odaya tekrar girdim Jimin yok ama Jk hala uyuyor. Saat daha 7 .30 ben bu saatte nasıl kalkmışım ya odadan çıktım aşağıya mutfağa indim .Jin oppa sandalyede oturmuş uyukluyor ayılamamış.

Arkasına geçtim ve yanağını öptüm.

Jin: Jk git başımdan.
Onun bu hâline ufak bir kahkaha attım sesimi duyunca arkasını döndü ben olduğumu görünce gülüp yerinden kalktı ve mutfaktan cıktı.O çıkınca bende kahvaltı hazırlamaya başladım.

Bir süre sonra adim sesleri duydum ve arkama döndüm gelen Suga .
Günaydın dedim oda başı ile onayladı. Sonra beraber kahvaltı hazırlamaya basladik .

Dolaptan tabakları aldim ve masaya yerleştirdim tekrar arkama döndüm ama Suga bana çok dikkatli bir şekilde bakıyordu.

Suga:Kaç kilosun Berinay?
Berinay:40 varımdır bilmiyorum en son 43 kiloydum ama.
Suga:40 çok fazla bence bu bedenle 36 falansındır.
Berinay:Ahh sanmıyorum.
Sonra aniden bana yaklaştı ve beni belimden tutarak havaya kaldırdı ve 1 2 tur dondurdu zayıf degilmiydi bu yaa.

Suga:Eğer seni ben bile kaldırdıysam bilki gayet zayıfsın.
Sonra tekrar kaldırdı ve tezgaha otturtu. Zaten az bir şey kaldı o hazırlarken bende onu izledim .Şu an saçları sarı ve ona gayet yakışıyor .Bir anda salonda Agust D çalmaya başladı ahh telefonum çalıyo hemen tezgahtan indim ve salona uçtum iyide telefon calmiyo ki müzik çalıyo kim açtı bunu .Telefon elimde mutfağa geri döndüm ve kısık bir şekilde şarkıyı tekrar başlattim bir süre sonra ikimizde şarkıya eşlik etmeye başladık.

■■
Şuan yanimda Tae var ve sabahtan beri kafam şişti.

Ya Noona sence ben yakisiklimiyim saçlarımın rengini gri yaptırmayı planlıyorum yakışır mı cevap ver- sözünü kesen şey kafasına atılan şaplak kim attı ki diye baktım Jk eyvah acil burdan sıvışmam gerek .Tae Jk koşturmaya başladı bile hemen mutfağa doğru yol aldılar ve anında duyulan Suga nin lan diye bagurmasiydi.

Selam ballarım şimdiden bayramınız kutlu olsun .Umarım tuttuğumuz oruçlar kabul olur.

Uzun zamandir bolum gelememişti internet sıkıntısı yaşıyorum. Destekelrinizi bekliyorum.
Iyi geceler...😘😘

BTS  8.UYEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin