Diss Queen 2

2.8K 155 19
                                    


Alisveris merkezine girince bizi gören Army ler ciglik atmaya ve isimlerimizi solemeye basladi 15 dakikalik bur yuruyusten sonra fanmenttik in yapılacağı yere gelmistik herkez yerlerine oturdu,bende geçtim ve hepimiz sirasi ile bazi konuşmalar ve espiriler ile bir sure vakit gecirdik ve simdi sıra fanlar ile bulusmada.

Aradan geçen yarim saatten sonra gayet eğleniyorduk gozlerim yanimda duran Jimin e kaydı onunde duran fangirl ile gayet iyu anlaşıyorlardı fan en sin Jimin e kedi kulaklari taktı ve el sikisarak önünden ayrıldı ve yune baska bir fan .

Bende onume gelen fan ile gülerek ona cevirdim bakislarimi.

Fan:Merhaba unni seni çok seviyirum ve seninle tanistigim ivin cok mutluydum.
Berinay:Cok sevindim canim benim bende seni tanidigim için cok mutluyum adin ne peki.
Fan:Soojin( Aklima isim gelmedi soyle değişik isimler onerin bana.)
Berinay: Hmm guzel isimmis buarada sende cok güzelsin.
Bunu dedikten sonra kiza baktim ahh hadu ama agliyormu.
En basta ben oldugum icin yerimden kalktim masanin onune gectim ve kiza sarildim benim sarilmam ile oda sarildi ve daha vok aglamaya basladi sonra ayrildi ve gulumseyerek bana bakti.
Soojin:Sanirim bu kıyafetleri yıkamayacağım fktografini cekebilirmiyim?

Basimi salladim ve oda hemen çekti sure dolunca arkasini dondu ve diger uyeye yani Jimin in onune gecti en son Jimin den soyke bir soz duydum numarani alabilirmiyim bi dakka ne dedi o.Hizla Jimin e di döndüm. Kiza siritarak bakiyordu.O sirada Suga nin bana baktigini gördüm ve sirittim ama aklima sinsi bir plan geldi.Önce ayağa kalktım ve mikrofonu elime aldim ve Suga nin yanina dogru gitmeye basladim gelince arkasina gectim ve mikrofonu dudaklarima getirdim ve Agust D yi soylemeye basladim ve aninda oda fanlarda eslik etmeye basladi.Bur sure bole eğlendik ve ben yerime gectim.

Sonra onume biri daha geldi ama gülüşü cok sinirli gibiydi.
Fan:Senmisin su Bts yeni uye olan .
Bu dedikleri ile sinirlerim gelmeye  basladi ama sabretmeye devam ettim.
Fan:Neyse uzatmayacagim sadece sunu bil en kisa zamanda canin cok yanacak.Bu dedikleri ile ufak bir kahkaga attim ve ona dogtu egildim .
Berinay: Hadi canim cok korktum dedim ve bikeguni siki bir şekilde kavradım ve biraz sıktım ama aninda ufak bir ciglik atti aninda yanimda bulunana adam geldi ve kizi aldı tam guderken bende hizla masadan kalktim ve mikrofonuda aldim ve adami durdurup kizida yanima cektim.

Berinay: Selam sevgili Army ler bu akkilli bir arkadas dedi ki benim canimi yakacakmis ha ha ne gülünç. Bir dakika ben sarki yayinlamadim demi ama bu arkadas bana fikir verdi.

Onunde egildim ve devam ettim.
Berinay: Bildigimiz uzere cikis yapmadim ve en kisa zamanda solo bir sarki cikarmam gerek ve bu arkadas bana fikir verdi .
Onu yanimdaki adama doğru hafif bir sekilde iktirdim ve davam ettim.

Canlarim benim bu ay icinde bomba bir mv geliyor. Bakislarimi Suga ya cevirdim ve söyle dedim,
Ve belkide yeni bir diss kralicesi doğar lad sokmayi severim .

Son sozlerimide söyledim ve masaya geri döndüm. Ve onume gelen fan ile ile ilgilenmeye basladim.

Selam ben geldim yeni bir bolum ile diger bolum sarki ve mv yi anlatacak sarkiyi kendim yazdim yada onun yerine guzel bir diss li sarki biliyorsanız onere bilirsiniz.oy ve yorumlarınızı bekliyorum.
Bts ile kalin

Iyi geceler...

BTS  8.UYEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin