Min Yoongi,
Tükenmiştim, hiç bir aci bundan kötü olamazdi.Dayanacak gucum kalmamisti artik. Ve son noktayı sabah beni uykumdan uyandiran Bang Pd olmuştu sirkete çağırmıştı.
Gitmeyip o yolda olmus olmayı dilerdim.
Uyluklarima kadar hissediyirdum artik acıyı.
Oldu iste yaninda daha e istiyirsun demesiyle sinirlerim hat safaya ulaşmıştı sonrasi ise vir faciaydi zaten.
Sabah,
Telegonumun hafif duyulan ve beni uykumdan uyandiran sesine karsi bir kac tane küfür savurmustum.Cidden yatıp günlerce uyumak istiyordum cok yorgundum, yorgunduk.
Arayan kisiye baktigimdaysa derin bir nefes almıştım olacaklara hazirlanmam gerekti degilmi.
Yg:Alo,gunaydin pd nim.
Pd:Sanada gunaydin Yoongi, uyandirdim değil mi,
Yg:Evet ole oldu. Ahh cidden bu garip konusma canimi sikmaya başlamıştı.
Yg:Bir sorunmu var,
Pd:Evet Yoongi acilen sirkete gelmen gerek soran olursada isin olduğunu söyle ve kendini olacaklara hazirla.Dedikten sonra telefonu yuzume kapatmıştı.
Hay ben senin sirketini si**yim...Solenerek ve kufurler ederek yataktan çıkmıştım.
Kisa bir dus alarak kendime gelmistim hizla banyodan ciktim ve küçük olan kiyafet odama gectim.
Hava sicakti ve ben beyaz tenimin yanmasini istemiyordum.
Ama daralmakta istemiyirdum
Bu yuzden gri bir esofman ve beyaz ince bir uzun kollu giymistim bilegime ise ince bir zincir takmistim.
Son olarak bir maske ve bere alarak onlarida yuzumu saklayacak şekilde takmistim ve evet hazirdim.Odadan cikarak asagiya indim ve mutfağa girdim ancak görmeyi bekledigim kisi gozleri ve saçları feci bir şekilde karisik bir Berinay görmeyi planlamamistim.
Sanirim oldukça gec uyumuştu .
Ustundeki kiyafetler ise ona oldukca yakismisti.
Mavi bir gomlek ve bol pacali siyah bir kot pantolan ve siyah sporlari vardı.
Onun bu halini çok seviyordum, ben vaya baskasi onu hiç açık saçık giyinirken gormemistim.Beni buraz gec fark etmişti.
Ama bu durum benim icin sorun degil onu biraz daha fazla izleyebilmstim.Berinay:Gunaydin Yoongi.
Yg:Sanada erken kalkmissin ,uykunu alamadin degilmi?Beni onaylar mırıltılar çıkarmisti.
"Editleyipte youtubeye yuklemem gereken bir kac video vardi.
Ve sen neden erken kalktı. Yoongi?Ahh ne demem gerek ki .
Yg:Halletmem gereken bir kac is var ve ben bunu sirkete gitmeden once halletmek istemistim.
Oylece bana bakıyordu sadece hafif gulumsedi ve elini saclarina attı aslinda cok kotu degillerdi boyali oldugu icin biraz dolasmis gubi görünüyordu ve ahh şey islakti.
Her neyse diyerek ona sıcak bir gulumseme sundum ,oda bana ayni sekilde karsilik vermisti.
"Gitmem gerek 1 2 saate donerim diyerek arkami döndüm ve mutfaktan çıktım.●●●
Şirkete girdigimde biraz huzursuz olmuştum. Açıkçası ya Berinay ile benim durumum ile ilgili ise off.Kapinin onune geldiğimde derin bir nefes aldim ve kapiyi tıklattim.
Içeriden gir sesi gelince kapiyi actim ve girdim.Pd:Gec Yoongi önemli bir konu hakkinda konusmamiz gerek.
Ahh pekâlâ sinir olmak istemiyorum.
Pd:Berinay ile aran nasıl Yoongi?Tamam sinirlerim gerilmeye basladi bile.
Yg:Pek konusmadigimiz veya iletisime gecmedigimiz icin aramizin nasik oldugun neredem bilebilirim?
Sorusuna soru ile karşılık vermistim.Oda alayla gulmustu.
Pd:Tamam oyleyse biraz daha uzak dur Yoongi .Bunca yil day-
Sozunu kesen sey ise benim hizla yerimden kalkıp ona dogru atilmam olmustu.
Her ne kadar iri cusseli olsa bike bende ondan gençtim oyke degilmi?
Yg:Bana bakin Berinay i 5 yilldir tanıyorum ben ve hisslerim her gun dahada güçlendi ben onunla konuşamayıp ondan uzak durdukca ruhum ölüp oluo yeniden diriliyor.
Ben dayanamıyorum ve sen karsima gecmis.
"Biraz daha uzak dur diyorsun.
Kusura bakmayin ama yada bakin s**mde bile degil ki suan hicbirsey benim icin önemli degil .Ve ne yapacağıma karsi bu saatten sonra karisma.
Son sozlerimide söyledim ve hızla kapiyi sert bir sekilde çarparak odadan ciktim .
Cidden pd Berinay i gruba alarak iyilik etmis olsada ondan uzak durmam ayni ortamda bulunmamıza ragmen sevinemiyirdum bile.
Ama artik kurallar yok.
Üzgünüm sevgilim seni böyle bir cikmaza surukledigim için...
Vohooo yeni bolum tam olarak 8 gundur yoktum. Ama simdi atabildim.
Beklettigim icin üzgünüm.Sizleri seviyorum vedeee
🖤🖤🖤🖤 blacliyorum opuldunuz
Ve BTS ile kalın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS 8.UYE
FanfictionBir kızın acıları ufak bi mutluluk ile son bulur mu? (Wattpet için uygun bulunmuştur )