Gguk obudził się jako pierwszy i wcale nie zdziwił go widok, śpiącego i nagiego (!) aniołka, przyklejonego do jego ciała (również nagiego!).
- Jesteś taki piękny - szepnął i wplątał palce w jego włosy, zaczesując je do tyłu i cmokając jego czoło. Młodszy mruknął niezrozumiałe słowa w odpowiedzi i zarzucił nogę na biodra Gguka, co tylko go rozczuliło. Jeon położył dłoń na udzie chłopaka i głaskał jego miękką skórę, uśmiechając się szeroko. Naprawdę był dumny, że ta nieziemska piękność należała do niego i jako pierwszy mógł sprawić jej taką przyjemność.
- Ja kocham tylko jedną osobę - Taehyung nagle wydał z siebie ledwo zrozumiałe słowa i pomiział nosem szyję starszego.
- Huh? Kogo? - zapytał, spoglądając na Kima, gdy odsunął trochę twarz i zauważył, że ten dalej śpi.
- Takiego upartego głupka, który zawsze musi postawić na swoim i mieć swoją głupią rację. Ale jest przystojny i kochany, więc mu wybaczam - mówił młodszy, a włosy nachodziły mu na oczy. Gguk nie mógł powstrzymać cichego śmiechu, bo po prostu rozpływał się przez słodkość Taehyunga. Zbudził tym chłopaka, który leniwie otworzył oczy i od razu się zarumienił, gdy tylko zauważył, że obaj byli nadzy.
- Dzień dobry, skarbie - cmoknął Tae w czoło, uśmiechając się - Jak się spało?
- Mhm, całkiem dobrze - ziewnął szeroko (i słodko jak dla Gguka).
- Nie boli cię pupa? - zapytał zmartwiony, głaszcząc udo Kima.
- Jeszcze nie wiem jak się nazywam, a ty mnie o co-
- Taehyung, wszystko w porządku? - Gguk podniósł się szybko, gdy tylko zobaczył duże oczy Tae.
- Tak, po prostu... Skręca mi w brzuchu - starszy od razu położył tam swoje duże dłonie, by ciepłem złagodzić ból.
- Cholera, zapomniałem by to wyciągnąć - mruknął do siebie i przeklnął w myślach.
- Wyjąć co?
- Spermę. Od niej boli brzuch - odparł starszy i ściągnął z niego kołdrę, by zacząć całować gładziutki brzuszek Tae (zarumienionego Tae).
- Chyba... Zaraz przejdzie, prawda? - zapytał cicho, patrząc z góry na starszego. Wcześniej nie miał o czymś takim pojęcia.
- Tak, przejdzie, misiu - ten dalej był skupiony na całowaniu gładkiej skóry, a Tae się roztapiał pod jego dotykiem.
CZYTASZ
I will find you and I will fuck you || taekook chat
Fanfiction•••Ładnie pachniesz •••Skąd wiesz jak pachnę, skoro nigdy się nie spotkaliśmy¿ •••To się odwróć, słonko taekook chat/topjk (of course)/short love story