- Yoongi, kochanie. Myślisz, że ta koszula może być? - Jimin stał przed lustrem w samej błękitnej koszuli i wzdychał niezadowolony, gdy przebierał w ubraniach od dwudziestu minut.
- We wszystkim wyglądasz świetnie, więc nie ważne co założysz - odparł Yoongi, zapatrzony w swój telefon.
- Nawet na mnie nie spojrzałeś - chłopak tupnął nogą, stając przodem do starszego.
- Przecież mówię ci, że– urwał, gdy zobaczył stojącego przed nim Jimina w samej koszuli i bokserkach, które swoją drogą były Mina.
- W ogóle się mną nie interesujesz - mruknął rudowłosy, a jego minka posmutniała. Yoongiemu zrobiło się przykro, więc odłożył telefon i wstał z łóżka, podchodząc do młodszego.
- Jesteś moim światem, więc jak mógłbym się tobą nie interesować - odparł cicho starszy, dotykając dłonią policzka chłopaka, który się lekko zarumienił.
- Ale nie poświęcasz mi wystarczająco uwagi i czuję się zaniedbany - Jimin wydął dolną wargę, przez co jego usta były niesamowicie kuszące.
- Przepraszam, postaram się to zmienić, w porządku? - uśmiechnął się ciepło do chłopaka i ucałował go w czoło, co rozczuliło Jimina. Przytulił się on do starszego i uśmiechał jak głupi.
- A zabierzesz mnie na randkę? - zapytał słodko i pomiział nosem szyję Yoongiego, który zaśmiał się cicho.
- Dokąd tylko chcesz, perełko - cmoknął o niewiele niższego chłopaka w czoło.
—————
Podoba się yoonmin, czy niezbyt?
CZYTASZ
I will find you and I will fuck you || taekook chat
Fanfic•••Ładnie pachniesz •••Skąd wiesz jak pachnę, skoro nigdy się nie spotkaliśmy¿ •••To się odwróć, słonko taekook chat/topjk (of course)/short love story