Taehyung już krążył po mieszkaniu, dosyć mocno zestresowany. Nie wiedział czy JeongGuk naprawdę mu się oświadczy, czy Taehyung zrobił z siebie debila, robiąc taką kolację.
Tak samo miał JeongGuk.
Przez wiadomość nie potrafił wyczuć, czy jego ukochany szczerze mówił o zaręczynach i czy naprawdę chciałby, aby to się właśnie dziś stało. Drżącą ręką otworzył drzwi do ich mieszkania i powoli wszedł do środka. Poczuł niemałą ulgę gdy poczuł zapach jedzenia. Po ściągnięciu butów, wszedł głębiej do środka i oniemiał gdy dookoła stołu krążył jego aniołek. Był ubrany w delikatną, białą oraz zwiewną koszulę, a na nogach miał te przeklęte ciasne, czarne spodnie, które idealnie podkreślały okrągłe pośladki Taehyunga. Sam nie wyglądał zbytnio wyjściowo.
Był ubrany w zwykły t-shirt, spodnie z dziurami, a włosy były roztrzepane przez wiatr. Lecz to wystarczyło, aby Taehyung na nowo zakochiwał się w nim na zabój.
- Wyglądasz cudownie - odparł pewnie JeongGuk, podchodząc do delikatnego chłopaka, który jak oniemiały wpatrywał się w starszego.
- Dziękuję - odpowiedział po dłuższym czasie, gdy wybudził się z transu i założył sobie włosy za ucho.
Och, jaki on był rozkoszny.
- Przygotowałem kolację - Taehyung oznajmił nieśmiało, myśląc, że jednak się wygłupił z całą tą romantycznością. Czemu on myślał, że starszy naprawdę chciałby mu się oświadczyć.
- Z chcęcią zjem to, co ugotowały twoje cudowne ręce, ale najpierw muszę je czymś ozdobić - uśmiechnął się ciepło, aby uspokoić rozkojarzonego chłopaka.
Uklęknął na jedno kolano przed blondynkiem, starając się ogarnąć swoje drżące dłonie i wyciągnął z kieszeni skórzanej kurtki małe pudełeczko.
To jedyna szansa.
- Kim Taehyu-
- Tak - odpowiedział od razu blondyn, czując jak jego serce szaleje.
- Co? - sam JeongGuk był zdezorientowany, więc uniósł brew.
- Tak, zgadzam się - Taehyung ugryzł się w wargę, powstrzymując się przed rzuceniem się na wargi Jeona.
JeongGuk zrobił duże oczy i jak najszybciej założył pierścionek na palec Kima, aby po chwili wziąć go mocno w ramiona.
CZYTASZ
I will find you and I will fuck you || taekook chat
Fanfiction•••Ładnie pachniesz •••Skąd wiesz jak pachnę, skoro nigdy się nie spotkaliśmy¿ •••To się odwróć, słonko taekook chat/topjk (of course)/short love story