84.

3.4K 188 3
                                    

Śnieżnobiałe zęby Gguka wbiły się w karmelową skórę młodszego chłopaka, który sapnął z rozkoszy. Uwielbiał czuć ten przyjemny dreszczyk i szczypnięcie na swoim ciele, a szczególnie na szyi. Czarnowłosy polizał fioletową malinkę na skórze Taehyunga i zacisnął dłonie na jego pośladkach.

- Taehyungie, dlaczego musisz być tak rozkoszny i niewinny? - Gguk mówił w szyję blondyna i podgryzł jego ucho.

- Wcale nie jestem - zachichotał cicho, odchylając głowę do tyłu, eksponując swoje śliczne obojczyki, co strasznie podnosiło testosteron starszego.

- Owszem, jesteś. Chociaż czasami zdarza ci się być groźnym diabłem - zagryzł się na odkrytym ramieniu Taehyunga.

- Oj, przesadzasz - mruknął rozbawiony blondynek, a po chwili dostał mocniejszego klapsa na tyłek.

- Co mówiliśmy o stawianiu mi się w nos? - Gguk groźnie spojrzał na zamglone oczy chłopaczka.

- Przepraszam - ugryzł się potulnie w wargę i głaskał delikatnie kark Jeona.

- Coś za często ci się to zdarza, a ja za często ci odpuszczam - zastąpił zęby Tae tymi swoimi na dolnej wardze Kima.

- Już nie będę - szepnął mu w usta, wplątując palce w jego włosy.

- Śmiem twierdzić, że jednak będziesz - uśmiechnął się lekko, oblizując swoją wargę i wstał nagle z krzesła, trzymając Tae pod udami.

- To co mam powiedzieć..? - spojrzał mu w oczy, trzymając się ramionami jego karku.

- Narazie nic specjalnego, będziesz dla mnie jęczał - wpił się w jego usta zaraz po tym, jak rzucił blondyna na łóżko.

I will find you and I will fuck you || taekook chatOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz