Betty: "Ben bu yaptıklarını onların yanına bırakamam."
Aisel: "Ne yani Derly ve arkadaş tayfası gibi kötülük mü yapacağız."
Su: "Bence bize artık sataşmazlar intikamlarını aldılar"
Game Betty'e dönerek, "Ben de çok sinirliyim ama neler yapabileceklerini gördük, uzatırsak sene boyu bizimle uğraşırlar"
Betty: "Cidden bu yaptıklarını yanlarına mı bırakacağız?"
Aisel: "Başka çaremiz yok, buraya kavga etmeye gelmedik."
Betty: " Ama-"
Betty'nin sözünü kesen tuvalet kapılarından birinin sertçe açılma sesi oldu. Tuvaletten dalgalı kumral saçlarıyla Nora çıktı. Üzerinde siyah deri bir ceket, altında ise kot pantolon vardı. Aisel'in yanındaki aynanın karşısına geçerek çantasından çıkardığı rimeli sürmeye başladı. Kızlar ise o sırada onu izliyordu.
Betty sözüne devam etti. "Onlar bizden önce kim bilir kaç kıza daha sataştılar. Bu sadece bizim değil herkesin intikamı olacak."
Nora rimelinin kapağını kapatıp kafasını Betty'e doğru çevirdi;
"Herkes kendi savaşını kendi verir. Kimse için kahramancılık oynamanıza gerek yok." Dedi
Betty: "Bu kahramancılık değil insanlık."
Herkes yeniden Nora'ya baktı.
Nora: "Emin ol onlarla uğraşırsan insanlık diye bir duygun kalmayacak."
Betty gözlerini büyüttü. "Sen onlar hakkında ne biliyorsun?"
Nora: "Sizin bilmek istemediklerinizi."
Aisel: "Daha açık konuş, bizim bilmediğimiz ne yapıyorlar?"
Nora: "Az önce içerdeyken sizi duydum, W4 sandığınız kadar iyi değil."
Game: "Ama onlar bize yardım etti"
Nora: "Sence neden?"
Su: "Ne demek neden?" Kızlar şaşkınca birbirlerine baktılar.
Betty: "Senin adın ne? Büyük sınıflardan mısın?"
Nora: "Benim adım Nora. Onlarla aynı senenin öğrencisiyim." Dedi elini lavaboya dayayarak.
"Size tavsiyem W4'ten de Derly'den de uzak durun" dedi ve tuvaletin kapısına doğru yöneldi.
Betty Nora'nın kolunu tuttu. "Neler olduğunu bize anlat, bilmek istiyoruz"
Nora yürümeye devam ederek "Bulicu'yu bulun" dedi ve gözden kayboldu.
Betty: "Bulicu mu?"
Aisel: "Ben bu saçmalıklarla daha fazla uğraşamayacağım. Okula mı geldik mafya yuvasına mı belli değil. Herkes kendi çetesini kuruyor, korkunç korkunç cümleler. Ben gidiyorum."
Betty: "Bulicu kim ya?"
Su: "Betty boşver artık" dedi ve Aisel ile birlikte tuvaletten çıktılar. Game ve Betty birbirlerine baktılar.
Betty: "Ben bu işin peşini bırakmayacağım."
Game: "Ben de seninleyim" dedi.
Betty: "Peki bu Bulicu'yu nereden bulacağız?"
Game: "Üst sınıflara sorsak tanırlar mı?"
Betty: "Bence tanırlar hadi gidelim"
Game ve Betty tuvaletten ayrıldılar.