Bölüm 9 - Ben aptalım, biz aptalız.

279 42 32
                                    

Gün çoktan başlamıştı. Main Aisel'le konuşmak ve kendini açıklamak için sabırsızlanıyordu. Sınıfın kapısına geldiğinde gözleriyle Aisel'i aramaya başladı. Aisel sınıfta değildi. Main kapının girişinde öylece duruyordu. Aklı Aisel'de olduğu için dolabından nota defterini almayı unutmuştu. Bedenini döndürdü ve tam adım atacakken Aisel ile karşı karşıya kaldı. Adım atsa çarpışacaklardı ama Main Aisel'i son anda farketmiş ve çarpışmaya engel olmuştu. Aisel Main'e baktı, Main de Aisel'e. Kapının girişini kapladıkları için diğer öğrenciler sınıfa girmek için yol istiyorlardı. Aisel içeriye girerek onlara yol verdi. Yavaş adımlarla sıralara doğru yürümeye başladı. Main Aisel'e seslenmek istedi, Aisel de Main'in kendisine seslenmesi istedi ama Main seslenmedi. Aisel sıralardan birine oturdu. Main de uzak ama Aisel'i rahatlıkla görebileceği bir yere oturdu. Main göz ucuyla Aisel'e bakıyordu Aisel ise hiç Main'e bakmıyordu. Aisel Jean Miller'ın sınıfa girdiğini kızların sevinç nidalarından anlıyordu. Jean Miller yine Aisel'in yanındaki bir sıraya oturdu ve onunla konuşmaya çalıştı. "Hey güzellik, günaydın."

Aisel Jean'le ilgilenmedi ve defterini çantasından çıkarıp sırasının üstüne koydu. Jean, Main'in oldukça sinirini bozuyordu. Ama Aisel ona yüz vermediği için içi rahattı.

Jessica bir kaç haftadır okula gelmiyordu, ailesi'nin isteği üzerine bir müzik akademisinde eğitim almıştı. Jessica sınıfa girdi ve hemen Main'in olduğu tarafa doğru yöneldi. Main ise o sırada Aisele bakıyordu, Jessica'nın geldiğini farketmemişti. Jessica Main'in omzuma elini koydu ve ''Main!'' dedi. Main'in kendisini görünce sevineceğini sanıyordu. Main kafasını Jesssica'ya doğru çevirdi sonra tekrar Aisel'e baktı. Jessica'nın suratı düştü ve o da Main'in baktığı tarafa doğru baktı. Jean Miller ve Aisel'i gördü. Jean Miller'ı tanıyordu. Jessica ''Wow '' diyerek Jean ve Aisel'in olduğu tarafa doğru yürümeye başladı. Onlara yaklaştığında ''Jean Miller'' dedi. Jean kafasını Aiselden, başında dikilmekte olan Jessica'ya doğru çevirdi.

Jessica: ''Kimleri görüyorum'' Jean sırıttı. Jessica ise yüzünde alaycı bir gülümsemeyle Aisel'e baktı. Aisel Jessia'nın geldiğinin farkındaydı ama ona bakmadı. Jessica Jean'a dönüp ''O kadar boş yer varken neden burada oturuyorsun?''

Jean: ''Buradan daha iyi görebiliyorum'' dedi

Jessica: ''Profesörü mü? Şuradan daha iyi görür-''

Jean: ''Hayır Aisel'i'' dedi Aisel'e bakarak. Yüzünde kızların aşık olduğu o gülümseme vardı. Aisel gözlerini Jean'a çevirdi. Jean gülümsemeye devam etti ve Aisel'in gözlerine baktı. Aisel erkeklerin gözlerine uzun süre bakmaması gerektiğini çoktan anladığından hemen gözlerini çevirdi. Jessica gözlerini devirdi ve Main'e doğru döndü. Kısık bir ses tonuyla ''Bu kızdan kurtulmalıyım'' dedi. Çenesini dikleştirip Main'in yanına yürüdü ve yanına oturdu. Profesör geldi ve ders başladı. Main dersin bitmesini sabırsızlıkla bekliyordu, Aiselle konuşması gerekiyordu. Derly'nin yaptıkları yüzünden suçlu hissediyor ve bunu Aisel'e açıklamak istiyordu.

Popsick'in dersi erken bitmişti, diğerleri dersten çıkana kadar Nora'yı izlemeye karar verdi. Dans pratiklerinin yapıldığı salona doğru yöneldi. Salonun bir duvarı tamamen camdan olduğu için dans pratiği yapan öğrenciler izlenebiliyordu. Popsick salona yaklaştı ve koridorun sonunda Nora'yı gördü. Nora'nın üzerinde bol bir beyaz tişört altında ise yine bol, paçaları büzgülü bir eşofman vardı. Saçlarını at kuyruğu yapmıştı. Popsick bir süre Nora'yı uzaktan izledi. Daha sonra biraz daha yaklaştı ve Nora'nın karşısında duran çocuğu gördü. Çocuğun kıyafetlerinden anladığı kadarıyla o da dans sınıfındandı. Doh Wilson. Popsick henüz onun kim olduğunu bilmiyordu, daha önce Nora'nın yanında hiç görmemişti. Onları izlemeye devam etti. Nora ve Doh dans sınıfına girip insan çemberinin ortasına geçtiler. Bir süre sonra dans etmeye başladılar. Popsick salonun uzağında cam duvardan onların dansını izledi. Dansları bittiğinde Nora ve Doh birbirlerine güldüler ve yere oturdular. Popsick bu çocuğun kim olduğunu oldukça merak etmişti. Dersleri bitti ve sınıf dağılmaya başladı. Gelen öğrencilerden birine; ''Az önce dans eden çocuğun adı ne?'' diye sordu.

Aptal Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin