Bölüm 21 - Oyun

164 18 10
                                    

Okul çıkışında Game Betty ve Sila yaptıkları ufak çaplı planı gerçekleştirmek için Game'in babasından gizlice kaçırdığı arabasına bindiler ve March'ı takip etmeye başladılar. Okul otoparkından çıkan March'ın onları Derly'e götüreceğinden eminlerdi. Çünkü günün başında Game March'ın aklına kötü düşünceler sokmuştu. March'ın duygusal bir adam olduğu on metre öteden belli oluyordu. Derly ile konuşacağını az çok tahmin etmişlerdi. March gerçekten de Derly'nin evine gelmişti. Derly'nin yaşadığı ev çok lüks ve büyük bir evdi. İçeriye girmeleri imkansızdı. İçeriyi göremiyorlardı bile. March kapıyı çaldığında kapıyı hizmetlilerden biri açtı ve March içeri girdi. İçeri gizlice girmeleri için kimlik değiştirmeleri gerekiyordu. Betty ve Game içeriye girmeye kararlılardı. Eğer Sara ölmediyse evde olmalıydı. En azından şanslarını denemelilerdi. March'ın çıkmasını beklediler. Çok geçmeden March çıktı ve arabasına binip oradan uzaklaştı. Game ve Betty içeri hemen girmeyeceklerdi. Aradan yarım saat geçtikten sonra kapıya yaklaştılar ve zile bastılar. Aynı hizmetli kapıyı açtı.

"Merhaba, biz Derly'e bakmıştık evde mi?"

"Evet evde, kim geldi diyeyim."

"Yok siz hiç haber vermeyin. Biz ona sürpriz yapmaya geldik."

"Siz?"

"Okuldan arkadaşlarıyız."

"Tamam içeri geçin."

Betty ve Game büyük tehlikenin ortasındalardı. Eğer yakalanırlarsa çok büyük bedel ödeyeceklerdi. Hizmetli Derly'nin odasını gösterdi ve yanlarından ayrıldı. Derly'nin odası üst kattaydı. Ama onlar Sara'nın odasını arıyorlardı. Gizlice evin dört bir yanını aradılar. Betty biri geliyor mu diye kollarken Game ise odalara bakıyordu.

Betty: "Hadi biraz hızlı ol yakalanacağız." Tam o sırada tanımadıkları bir ses onlara seslendi.

"Ne yapıyorsunuz siz?"

Betty sesin geldiği yöne kafasını çevirdi. Bu Derly değildi. Ama ona çok benzeyen ikiz kardeşi Saraydı. Game Betty'nin yanına geldi.

"Güpegündüz ev mi soyuyorsunuz? Nasıl girdiniz içeri?" Sara siyah kısa saçları ve Derly kadar uzun boyuyla karşılarında duruyordu. "Sara?"

Sara şaşkınlıkla kaşlarını çattı. "Siz.. benim adımı.."

"Şşştt" Game Sara'yı kolundan tuttu ve önlerinde duran odaya girdiler.

"Herkes seni merak ediyor, öldün sanan bile var."

"Yok daha değil."

"Biz seni tanıyoruz. Sen bizi tanımıyorsun çünkü biz okulun yeni öğrencileriyiz."

"Namım 1. Sınıflara bile ulaşmış desenize. Peki burada ne işiniz var?"

"Seni bulmaya geldik."

"Beni bulmaya mı?"

"Evet. Derly..."

"Dur tahmin edeyim; Derly size kötülük yaptı siz de intikam için beni kullanmak istiyorsunuz."

Game ve Betty birbirlerine baktılar.

"Bayağı bir belli ediyorsunuz öyle bakmayın."

"Aslında okuldaki herkes seni yanlış tanıyor, biz gerçekleri biliyoruz. Derly'nin sana neler yaptığını yani."

"Siz neler olduğunu nereden biliyorsunuz?"

"Bazı kaynaklarımız var diyelim."

"Orası önemli değil, önemli olan bize yardım edecek misin?"

Aptal Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin