Bölüm 15 - İki Kelime

338 36 21
                                    

"Alo?"

"March!"

"Derly?" Sila kafasını kaldırıp March'a baktı. "Derly mi?"

"Alo?! Neler oluyor Derly?!" Derly ses vermiyordu.

"Ok-okul-"

"Okulda mısın? Derly? İyi misin?!"

Telefon açıktı ama March seslenmesine rağmen ses gelmiyordu. March Derly'nin tekrar nöbet geçiriyor olabileceğini düşündü. Telefonu kapattı ve masadan kalktı. Koşarak kafeden çıktı. Sila'yı tamamen unutmuştu. Sila koşarak peşinden gitti ve kolundan tutarak onu durdurdu. "March! Nereye?"

"Sila, üzgünüm. Gitmem gerek."

"Derly'e mi gidiyorsun?"

"Evet bu.. önemli." Sila March'ın Derly'e gitmesini istemiyordu. Onu durdurmalıydı.

"March bu daha önemli." March durdu.

"Ben.. Ben sana bir şey söylemeliyim."

"Şimdi değil Sila."

"Ben.. Seni seviyorum."

"Sila şakanın sırası değil gitmem gerek."

Sila koşarak March'a sarıldı. "Seni seviyorum"

March neye uğradığını şaşırmıştı. Sila gözlerini kapatmış March'a sıkı sıkı sarılmıştı.

"Neden bahsediyorsun?" Sila onu sevdiğini söylediğine kendi bile inanamamıştı. İtiraf etmemesi gerektiğini biliyordu. İtiraf etmemeliydi. Arkadaşlıkları zedelenecekti. March'dan ayrıldı ve toparlamaya çalıştı.

"Hayır bir dakika açıklamama izin ver"

"Ben sana hiçbir zaman o gözle bakmadım"

"Tamam ama ben.."

"Gerçekten bunun mümkün olabileceğini mi düşündün?"

"Ben.. üzgünüm"

"Hayır.. bunu yapamam"

Sadece biraz erken davranmıştı. Bunu yapmaması gerektiğini o da biliyordu. O an kendini kaybetmiş, ve sonrasını düşünmeden hareket etmişti. Şimdi onun yüzüne nasıl bakacağını bile bilmiyordu.

"B-ben.. düşündüm ki.."

"Bir daha böyle düşüncelere kapılma.. biz.. bizden olmaz."

"Üzgünüm."

Gitmişti. Gözlerini açtığında karşısında koca bir boşluk vardı. Şimdi sonrası için elinden hiçbir şey gelmezdi. Bütün hayallerinin gözleri önünde yıkılışını izledi. Gözlerinden akmaya çalışan damlalara direnmedi.

Game ve Betty okul sonrası skeç provası için tiyatro salonuna gitmişlerdi. Salona girdiklerinde Game Rock'ı bir kaç kızla konuşurken gördü. Gülüşüyorlardı.

"Rock o kızlarla ne konuşuyor?" Betty kafasını Game'in baktığı yöne doğru çevirdi. "Bilmiyorum."

"Sürekli kızlarla bu kadar samimi olmasından cidden çok sıkıldım."

"Senin yapabileceğin bir şey yok Game. Sen istemiyorsun diye onlarla konuşmayı kesmeyecek."

"Konuşmasın demiyorum, fazla samimiler."

"Bence aşırı tepki veriyorsun Game."

"Herneyse." Game sahneye çıktı ve hazırlanmaya başladı. Rock Game'in geldiğini görünce yanında gitti. "Nasılsın kedicik?"

Aptal Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin