Bölüm 8 - Yaşanmışlıklar

328 43 39
                                    

Aisel koşarak okulun kampüsündeki ağaçlardan birinin yanına geldi ve ağaca yaslandı. Elini hızla atmakta olan kalbine doğru götürdü. O sırada her yerde Aisel'i arayan Betty sonunda Aisel'i bulmuştu. Koşarak yanına geldi.

"İyi misin? Aisel ne oldu?" dedi ayselin omzunu tutarak. "Sana su getirmemi ister misin?" Aysel başıyla onayladı. "Tamam ayrılma bir yere hemen geliyorum" dedi ve Aiselin yanından ayrıldı. Bulicu o sırada Aisel'i uzaktan izliyordu. Gözlerini Aiselden başını eğmiş bir şekilde yürüyen Main'e çevirdi, sonra tekrar Aisel'e baktı. Neler olduğunu anlamış gibiydi. Main kendisine yaklaşana kadar yerinden kıpırdamadı. Main dalgınlıktan Bulicu'yu fark etmemişti. Bulicu'nun yanından geçerken Bulicu Main'e seslendi. "Hey! Aşık çocuk!" Main başını kaldırdı ve karşısına baktı, karşısında kimse yoktu. Sonra kafasını sola doğru çevirdi, kendisine batmakta olan Bulicu'yu gördü.

Bulicu kafasını yana doğru eğerek; "Düşündüğüm şey mi?" Dedi. Main tekrar başını önüne çevirdi ve yürümeye devam etti. Bulicu tekrar Aisel'e baktı. Betty'nin elinde su şişesiyle geldiğini görünce oradan ayrıldı.

Sila March'ın kendisine ettiği iltifattan çok etkilenmişti, utanmasa okulun koridorlarında zıplayarak yürüyecekti. Böyle bir duyguyu ilk defa yaşıyordu. Çünkü ilk defa biri ona güzel olduğunu söylemişti. Game ve Su yüzünde gülücükler açan Sila'yı gördü ve yanına gittiler.

Su: "Yoksa Sila kendine manken mi buldu?" Dedi gülerek.

Sila şaşkın bir ifadeyle, "Nerden bildin?" Diye sordu.

Game: "Gerçekten mi? Kim?"

Sila sırıttı. "March"

Game: "March mı?"

Su: "Hani şu W4ten olan?"

Sila: "Evet!"

Su: "Ay sana inanmıyorum!"

Sila: "Neden ki?" Dedi yüzündeki gülümsemeyi bozarak.

Su: "O W4le bir daha görüşmeyeceğiz demiştik."

Game: "Aaa!!" Dedi bir şey unutmuşçasına.

Sila ve Su Game'e baktılar.

Su: "Ne oldu?"

Game: "Aisel'i bulmam gerek!"

Su: "Neden ne oldu?"

Game: "O gün-"

Sila: "Kızım biraz hızlı anlatsana"

Game: "O gün Derly Main'e şeker vermiş!"

Su kaşlarını çattı. "Şeker mi?!"

Game: "Evet onların, Derly'nin bizi oraya çağırdığından bile haberi yokmuş."

Sila: "Bunu sana kim söyledi?"

Game: "Rock söyledi, bugün Betty ve ben biraz ona çıkıştık." Dedi eliyle saçını kaşırken. "O da işlerin aslında öyle olmadığını anlattı. Bakın ben size demiştim onlar bilmiyordur diye." Ellerini birbirine geçirip göğsüne koydu. "Benim Rockım öyle bir şeye göz yummaz" dedi.

Su: "Yani Derly ve Main öpüşürken Main kendinde değildi öyle mi?"

Game ellerini indirdi. "Evet!"

Su: "Rock'ın yalan söylemediğini nereden bileceğiz?"

Game: "Su? Ben ona inanıyorum. Sen de benim arkadaşım olduğuna göre bana inanmak zorundasın."

Su: "Üzgünüm ama ben Aisel'in gördüğüne inanıyorum."

Game: "Gidelim Aisel'e soralım bakalım onları öpüşürken görmüş mü?"

Aptal Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin