Sok olyan dolog van, amit a sztori elejétől tudtam és elterveztem, de aztán nem írtam bele a ficibe, mert nem találtam őket fontosnak, vagy épp nem úgy jött ki a dolog.
ChanHun szál:
1.Nem derül ki, hogy mi van Sehun szüleivel: Sehunt valójában szerették a szülei és foglalkozni akartak vele, de mikor az orvosok, Sehun születése után nem sokkal, megállapították, hogy a gyerek vak, már le is mondtak róla. Azért tették ezt, mert sikeres, vállalkozó család voltak és úgy gondolták, Sehun nem lesz képes a későbbiekben a saját lábára állni a családon belül, ahol kicsit sem volt olyan barátságos a légkör. Vehetjük úgy is ezt, hogy a szülők, lényegében elmenekítették Sehunt a nehézségek elől.
2.Találkozás az intézetben: Amikor Chanyeol a portán találkozik Sehunnal, Chan nem ismeri fel Sehun hangját, Sehun viszont igen, ezért SeMin-ként mutatkozik be. SeMin, Sehun öccse. (Na, aztán ő se került bele XD)
3. Sehun nem meri elmondani Chanyeolnak az igazat: Ezzel nyílván mindenki tisztában volt, ahogy azzal is, hogy azért, mert Sehun vészesen ragaszkodott Chanyeolhoz. Viszont még az is közre játszott a dologban, hogy Sehun - még a randi előtt - hosszasabban elbeszélgetett Chanyeolról Yixinggel, aki azt mondta Sehunnak, muszáj hosszasabban lennie Chanyeollal ahhoz, hogy a drága óriásunk is igazán kötődjön hozzá és ezt lehetőleg úgy kell megcsinálni, hogy Chanyeol ne tudjon a vakságáról.
4.Sehun szerelmes volt Jonginba: Az én kis Sekai lelkem hozta ki belőlem ezt a szálat, amit valamilyen formában, bele is írtam a sztoriba, csak nem túl egyértelműen. A legutolsó részben, mikor végre Sehun szemszögéből is láthatjuk egy kicsit a világot, akkor jön fel legelőször Jongin, pontosabban csak utalok arra, hogy később lesz az a zongorás fiú (Gondolom sokan kitaláltátok már egyből, hogy itt Jongin van a háttérben, de mindegy is). Na szóval... Ha igazán megfigyeltétek, Sehun imádattal beszél Kairól. Nagyon szerelmes volt Jonginba és csak akkor engedte ezt el, mikor megismerte Chanyeolt.
5.Baekhyun: Sajnos vagy nem sajnos, de ez egy olyan exo-s sztori volt, ahol Baek nem kapott túl nagy szerepet, csak néhány említést. Igazság szerint, végre akartam egy olyan exo sztorit, ami nem Baekhyun központú, mert szinte minden sztoriban valamilyen formában, fontos szereplő. Nem arról van itt szó, hogy nem szeretem Baeket, mert de, nagyon is, de úgy gondoltam, hogy itt most nem fontos és ezért nem is erőltettem.
Taoris szál:
1.Tao régebb óta tervezte a szakítást: Bár úgy tűnhetett, hogy Tao egy másodperc tört része alatt döntötte el, ő most igenis szakít Krissel, de ez nem így volt. Bár szenvedett a Yifannal való szakítás végett, de már régen rájött, nem szerelmes Krisbe, csak is azért ragaszkodik hozzá, mert Yifan törődik vele. Nem akarta kihasználni Krist, a végső löketet a szakításhoz pedig az adta, mikor látta sírni Yifant.
2.Sehunnak volt köszönhető Tao javulása: Még maga Tao is úgy gondolta, Krisnek köszönheti a gyógyulást, de valójában Sehuné az érdem. Sehunnak sokszor volt már dolga az intézeten belül bulimiás betegekkel, ezért pontosan tudta, hogyan kell rendbehozni Taot.
XiuChen szál:
1.Jiyong nem is olyan rossz testvér: Bár Minseok végig szidja a főnökét, egyben testvérét, Jiyongot, de valójában a gonosz bátyó, nem is olyan gonosz. Azért dolgoztatta sokat az öccsét, mert eredetileg fel sem vehette volna az irodába dolgozni, viszont megtette, mert Minseok aggódott, hogy nem fog találni megfelelő munkahelyet.
2.Chen végig szerelmes volt Minseokba: Igen, szerelem első látásra.
3.Chen félelme a villámoktól: Valójában nem félt olyan nagyon a villámlástól(mármint félt, de nem annyira, hogy elsírja magát). Azért sírt a mosdóban, hogy Minseok egy kicsit törődjön vele, mert már nagyon hiányoztak neki a szülei és mert aranyosnak akart mutatkozni Xiu előtt.
4.Minseok mindig is meleg volt: Bár az elején másra sem gondolt, csak arra, hogy kell neki egy barátnő, soha nem érdekelték a lányok. Azért nem volt meg egy lánnyal sem, mert meleg volt, de ezt nem tudhatta, mert a közelében lévő fiúk, nem voltak az esetei.
KrisKai szál:
1.Sokkal hosszabbra terveztem: Igazság szerint, bőven tudtam volna húzni a KrisKai szálat, de végül ezt elvetettem, mivel egy kicsit gáz lett volna, ha sokkal több extra fejezet van más párosokkal, mint a főpárossal.
2.Nem tudtam, hogy ki legyen Kai párja: Heterót semmiképp nem akartam írni, viszont ötletem se volt, hogy kit rakjak össze Kaial. Tudom, hogy ott van KyungSoo, de kövezzetek meg, nem igazán vagyok oda a KaiSoo párosért. Szóba jött Baekhyun is, de nekem valaki olyan kellett, aki mellett Jongin passzív fél. Ezután gondolkoztam egy Taeminben is, de megoszott volt a barátaim körében a vélemény arról, hogy ebben a párosban, ki a top és ki a bottom. És végül beugrott, hogy ha Taoris szakít, akkor van nekem két választási lehetőségem is. Azért maradtam Kris mellett, mert egyszerűen imádom Yifant és valamiért úgy éreztem, rá még illene is az a karakter, amit kitaláltam.
3.Jongin anyukája: Különösebben nem terveztem ezzel a dologgal semmit, nem gondoltam, hogy fontos lenne belemenni a témába. Jongin anyukája egy egyszerű, rosszul kezelt tüdőgyulladásban halt meg.
4.Minho, Jongin orvosa, miért tud Kai nehéz ügyéről?: Erre egyszerű a válasz; Minho a lány testvére. Azért nem haragszik Jonginra, mert van olyan inteligens, hogy tudja, Jongin semmi rosszat nem csinált és ráadásul ismerte a nővérét, elég jól, ezért azzal is tisztában volt, hogy a lány nehéz koreográfiát eszelt ki.
5.Jongin karakterét Vivix2002 -ről mintáztam.
By.:Honeybabbe
YOU ARE READING
Vakrandi - ChanHun f.f./BEFEJEZETT/
Fanfiction"Csak azért akartam mindezt, hogy egyenlők legyenek a nézeteink. Hogy értsd, nekem milyen, ha ilyen állapotban meg kell ismernem egy új embert." Műfaj: Short story, yaoi