Pohled CC-ho:
Pomalu jsem se k ní nahnul. Adel se postavila na špičky a naše rty se setkali. Přitáhl jsem si ji blíž. Nakonec se Adel odtáhla.
"Nemůžeme CC... Mohl bys mít problém." řekla a otočila se zády.
"Tak mi aspoň řekni kdo ti to udělal!"
"Neznám jméno." řekla.
"Poznala by jsi ho?" zeptal jsem se hned. Musím vědět kdo jí to udělal. Jenom kývla hlavou na souhlas.
"Nechám tě se vysprchovat." řekl jsem a byl na cestě na odchodu.
"CC?" řekla moje jméno a já se hned otočil.
"Ano?" zeptal jsem se.
"Děkuju.." řekla a věnovala mi úsměv. Tak sladký úsměv... Úsměv jsem jí oplatil a zavřel za sebou dveře. Opřel jsem se o ně a sjel po nich. Prohrábl jsem si svoje vlasy a hlasitě si vdychl. Uslyšel jsem téct vodu. Povzdychl jsem si a najednou jsem nevnímal.
*-*
"Pomoc! Prosím... Kdokoliv!" slyšel jsem hlas. Patřil Adel. Okamžitě jsem vstal a vtrhl do koupelny.
"Co se stalo?" zeptal jsem se vylekaně.
"No.. Jak jsi otevřel dveře. Už hodinu jsem se snažila dostat ven." řekla Adel a objala mě.
"No.. Omlouvám se.." řekl jsem. Věděl jsem. Byla to moje viny, protože jsem usnul.
"Za co?"
"No protože jsem usnul před dveřmi.." řekl jsem a nevině se usmál. Prohlédl jsem si Adel pořádně. Monokl nevypadal už tak hrozně jako předtím. Na sobě měla normální kraťasy. Ne ty hodně krátký. Normální. Měla i červené tričko. Prostě jí to seklo.
"Nevadí.." řekla a líbla mě na tvář. "Koupelna je tvoje." řekla a opustila jí...
Pohled Adel:
Sešla jsem schody a přešla do obýváku. Na gauči ležel Jinxx a na stolku byla fixa černá. Musela jsem se ďábelsky usmát.
"Sorry Jinxxi.. Musím.." řekla jsem si pro sebe a natáhla jsem se pro fixu. Otevřela jsem jí a pomalu jsem začala dělat Jinxxovi knírek. Potom jsem mu na tvář napsala: I LOVE 1D a JB. Toho naštve.. Počkat nemělo se dnes jet na výlet? No to je jedno. Musela jsem se usmál. Fixu jsem odložila na stůl a podívala se do křesla. Tam ležel Jake a v ruce měl medvídka a byl přikrytý dekou. Nechala jsem je tam a šla do kuchyně. Vešla jsem a tam byla Dommy přisátá na Andy-m. Odkašlala jsem si. Dommy se od něho odtáhla a usmála se.
ČTEŠ
Učitelé Hudební výchovy: 3
RomanceAhoj, tenhle příběh je na úrovni 13 leté holky. :) proto je to taky napsané tak jak to je. A nechávám to tu z toho důvodu, že si tenhle příběh našlo pár lidi a prostě každý nějak začínal :)