Učitelé Hudební Výchovy :3

428 33 3
                                    

Adel:

CC se na mě otočil a přiskočil ke mě. Vzal mě do náruče a donesl mě do obýváku na gauč. Tam mě položil a zadíval se na mojí novou extra velkou bouli na hlavě a červenou tvář. Když mě otec uhodil, tak mi znovu roztrhl spodní ret. Cítila jsem trochu krve. Dívala jsem se na stůl, Nespouštěla jsem z něj oči a doslova ho hypnotizovala.

"Kdo to byl?" zeptal se mě Ashley. Já jsem se pořád dívala na stůl.

"Její táta.." řekla Dommy, když si všimla, že se nemám ke slovu.

"Hajzl..." sykl CC.

"CC.. Klidni se!" řekl Ashley.

"Nebudu se klidnit! Vždyť se na to podívej. Není to ani dva dny co nám někdo zmlátil Adel tak, že se nemohla ani pořádně otočit na bok. A teď jí málem zmlátil její otec v jejím vlastním domě? Je todle podle tebe normální? Není! Podívej se na Adel. Připadá ti jako boxovací pytel?" řekl CC.

"Ne!" křikl Ashley.

"Dost už!" zakřičela jsem tak hlasitě, že mě to samotnou překvapilo. "Přestaňte se konečně hádat! Je to kvůli ničemu! Proč se zatěžovat někým bezcenným jako jsem já?" zeptala jsem se jich. Všichni se na mě podívali s údivem v očích. Dommy se na mě podívala a rázem mi jedna přiletěla od ní. Nemějte jí to za zlé. pokaždé když tohle říkám, tak jsem jí dala svolení, že to může udělat i když je to pravda. CC se jenom na Dommy podíval s nepopsatelným výrazem. Andy jenom mlčky přihlížel a Jinxx s Jakem nás pozorovali a zběsile mrkali. "ADÉLO! Nejsi bezcenný člověk ! Bez tebe bych si nikdy neuvědomila, že mě rodiče nikdy neměli rádi takovou jaká jsem! Všechno jim vadilo a ty jses mě zastala, když na mě chtěli poprvé v životě zakřičet! Celý život co se známe se mě zastáváš a kvůli mě si skončila v pasťáku! Každý den se kvůli mě pereš a zachraňuješ mi život! Nejsi bezcenná! Jsi pro můj život důležitá! Ještě jednou tohle o sobě řekneš a přísahám na svoje rodiče, že ti příště přiletí dvě naráz!" řekla Dommy a s každým slovem zvyšovala hlas a než jsem se nadála tak křičela.

Nikdy jsem se Dommy nebála, ale teď jo.. Když se naštve nahání větší hrůzu než moje nejpřísnější teta Agáta. CC jenom čuměl jak vyoraná myš. Andy se začal dusit. Jinxx a Jake seděli na zemi a objímali se, protože jim Dommy nahnala hrůzu. Ashley byl radši zticha a ani nedutal a jenom čekal co se bude dít. Teď jsem si dokonce uvědomila, že mi Dommy řekla Adélo. Nikdy mi tak neříkala. Nelíbilo se jí, když mi někdo takhle říkal. Měla radši Adelko nebo Adel. "Adel! Jestli se tvůj táta ještě objeví a bude se opakovat to co dneska, okamžitě volám policii, ano?" řekla Dommy klidnějším hlasem.

"D-Dobře." vykoktala jsem. Dommy se usmála, pohladila mě po tváři a zamířila si to do kuchyně. Určitě si šla pro čokoládu. Vždycky když se naštve, tak čokoláda jí uklidní. Jinxx a Jake se vydali za Dommy. Ashley zamyšleně opustil obývací pokoj společně se CC-m. Na Gauči jsem se stočila do klubíčka a rozvzlykala jsem se. Na sobě jsem ucítila něčí ruce. Podle tetování Batmana jsem zjistila, že je to Andy. Přitáhl si mě do náruče a pevně mě sevřel. Začal mě utěšovat a hladit po vlasech. Jeho slova mě uklidňovala jenom z části. Uvědomila jsem si, že mi táta nedá pokoj a mí spolužáci také ne. To mě dohnalo ještě víc k slzám. Ano... Ve skutečnosti nejsem žádný tvrďák, ale citlivka... Vždycky jsem to o sobě věděla, ale kvůli Dommy jsem se držela abych jí bránila i v tom nejhorším. Za Dommy bych položila i svůj život. Radši já než ona. Všichni mi jen můžou závidět mojí boží kamarádku... Né počkat.... Dommy není moje kamarádka, ale sestra! Jestli jí zkřivíte vlásek nejdu si vás a uvidíte jaká je pomsta Adel!

Učitelé Hudební výchovy: 3Kde žijí příběhy. Začni objevovat