Učitelé Hudební Výchovy :3

321 36 10
                                    

 CC:

Mám chuť se tam vrátit a rozbít jejímu tátovi hubu. Omluvám se za svůj slovník, ale jak by jste se cítili vy. Dommy jí udělala teplý čaj a podala jí ho. Adel opatrně srkala do sebe čaj a věděl jsem, že jí to pálí, kvůli roztrženému rtu... Jak někdo může zajít tak daleko? Unést vlastní dítě a potom ho tam držet skoro celý den a ještě se k němu takhle chovat. Nechápu je.

Andy... Vraťte se. Našli jsme jí. -CC napsal jsem Andy-mu smsku. Za nedlouho odpověděl.
A je v pořádku? nebo jí někdo něco udělal? -Andy
Povím ti to doma. -CC
Ok... Za chvíli jsme tam. Dám ještě vědět Ashovi a Jakeovi. -Andy

Potom co mi Andy odpověděl jsem strčil mobil do kapsy a posadil se na gauč. Tiše jsem pozoroval Adel a všiml jsem si, že se trochu třese. Zvedl jsem se a upaloval do našeho společného pokoje. Tam jsem z kufru vyndal svojí černou mikinu s mým jménem, kterou jsem dostal od kluků k narozeninám. I s mikinou jsem seběhl schody a šel do obýváku. Adel zrovna pokládala čaj na stolek naproti ní. Využil jsem situace a přes hlavu jsem jí natáhl mikinu. "To je v pořádku CC..." řekne mi a usměje se. Beze slova jí vezmu za ruku a protáhnu jí rukávem. To samé udělám i s druhou. Potom už jí jenom stáhnu. "Děkuju, ale obléct se zvládnu." řekne mi. Já se na ní jenom usměju. "Děkuju ti.." řekne mi a obejme mě. Objetí ji obětuju a pevně ji stisknu. Obličej si zabořím do jejího ramene. Musí stát na špičkách, aby na mě dosáhla, ale stejně se musím trochu ještě sklonit. Nasávám tu její nádhernou omamující vůni.

"CC?" zeptala se mě Adel.
"Ano?"
"Děkuju ti.."
"Za co mi děkuješ? Nemáš proč Děkovat Adel.."
"Ale mám.. Našel jsi mě a..."
"Tebe bych našel i na konci světa Adel.." řekl jsem a trochu jsem jí od sebe odtáhl. Usmál jsem se na ní a pomalu se naklonil. Políbil jsem jí na její krásně měkké a chutné rty. Nic neříkala a ani neprotestovala. Přidala se ke mě. Její ruce mi vjeli do vlasů a myslím, že jsem uslyšel malý sten.
"Ehmm... Ehmmm.." odkašlal si Ash. Adel se ode mně.
"My.. My jsme ... My jsme jenom." začala koktat Adel.
"Vy jste jenom co?" zeptal se provokativně Ashley a usmál se.
"Já se omlouvám... Ale půjdu si asi už lehnout. Dobrou noc." řekla Adel a než jsem jí stihl zastavit byla ta tam. Hlasitě jsem si povzdechl a sedl jsem si na gauč.
"Skvělý Ashi... Fakt moc díky!" syknu k Ashovi.
"No Co?" zeptal se.
"Seš vážně blbec!" syknu dále.
"Co se stalo?" zeptal se Andy a přisedl si vedle mě.
"Zeptej se tady Ashe!" řeknu otráveně a obličej si schovám do rukou.
"No.. Přišel jsem Když Adel a CC se líbali..." řekl jednoduše Ash.
"Já jsem ale vůl... idiot kretén.." začnu si nadávat.
"Ne nejsi! Pamatuješ na Ashe, jak se snažil sbalit tu Asiatku na letišti? Jak po něm potom chrstla vodu.." řekne Andy a potichu se zasměje. Já sním. Měli jste to vidět. Na letišti se Ash vychloubal, že sbalí každou holku kterou potká. Chudák Asiatka... Nevím co jí Ash řekl, ale stálo za to vidět, jak Ashovi do obličeje chrstla to pití... Jak byl ještě Ash nalíčen, tak se mu to rozmazalo...

"Buďte sticha! Já se klidně vsadím, že tě Adel zítra odmítne!" řekne Ashley.
"Já se vsázet nebudu!" řeknu.
"Proč? Bojíš se Christiáne?" zeptá se mě Ash.
"Ne! Já nemám důvod se s tebou vsázet. Tak mě odmítne no a? Já jí miluju a v hlouby srdce věřím, že i ona miluje mě. O někoho tak dokonalého jako je Adel se vsázet nikdy nebudu, protože je tam někde i strach, že bych o ní mohl přijít Purdy! Já jí miluju! Až jednou někoho takového najdeš, tak si potom promluvíme ano?" odpovím mu nazlobeně. Andy zrovna vytáhl krabičku cigaret. Sebral jsem mu je a šel jsem z obýváku ke dveřím. Otevřel jsem je a za sebou jsem hlasitě s nimi prásknul. Sedl jsem si na schody a vzal si jednu cigaretu z balíčku. Dal jsem si jí do pusy a z balíčku jsem vyndal i zapalovač. Zapálil jsem si cigaretu. Vdechl jsem nikotin do plic a potom vydechl. Nikdy jsem nekouřil, ale teď jsem díky Ashovi potřeboval hodně.

*-*

V krabičce byli poslední tři cigarety. Sáhl jsem po třetí a vložil jsem si jí do úst. Nestihl jsem jí zapálit,  protože mi v kapse zapípal mobil. Vytáhl jsem ho.

CC? Kdepak jsi? Bojím se o tebe... Všechno jsem slyšela... Prosím. Vrať se. Mám o tebe hrozný strach. Já... Já... Prosím. -Adel

Hned jak jsem si dočetl sms jsem vrátil cigaretu do balíčku a vlítl do domu. Šel jsem do obýváku a hodil jsem krabičku po Andy-m. Andy si jí vzal a podíval se do ní. Vykulil na mě oči.
"Jde to z tebe cítit... " řekne Dommy a protáhne se kolem mě.
"CO mám dělat?" zeptám se.
"Běž k nám do pokoje tam si dej sprchu a věci dej do pračky." řekne Dommy a Andy zároveň.
"Děkuju vám." řeknu a rychle vyběhnu schody a zamířím k nim do pokoje. Otevřu dveře a za sebou zavřu. Vlezu k nim do koupelny a za sebou zavřu dveře. Vezmu si ručník, vysvleču se a zavřu se ve sprše....

*-*

O kolo pasu jsem si dal ručník a věci jsem hodil do pračky přesně tak jak mi poručila Dommy. Ještě jsem si vyčistil zuby a vzal si mentolku, aby to nešlo tak cítit a půjčil jsem si Andy-ho deodorant. Nezlob se kámo, ale teď ho potřebuju víc než ty.
Vlezu z koupelny a jdu ke dveřím. Vylezu z nich a hned jdu k pokoji Adel. Zaťukám na dveře a vejdu dovnitř. Adel ležela na posteli a četla si nějakou knížku.  Za sebou jsem zavřel.
"Můžu dál?" zeptám se. Adel se na mě podívá knížku  dá na noční stolek a postaví se.
"CC! Jasně že jo.. je to i tvůj pokoj..." řekne Adel a usmívá se.
"S úsměvem ti to sluší..." řeknu potichu. Adel to slyšela a hned se začala červenat.
"Jsi roztomilá, když se červenáš princezno." usměju se na Adel. Začne rudnout víc. Roztomile začne mrkat a prohlídne si mě očima. Potom se mi hned podívá do očí a začne se z ničeho nic červenat ještě víc.
"Stalo se něco?" zeptám se.
"No... CC... Emm.. Já se omlouvám, ale spadl ti ručník." řekne. Chvilku si v hlavě nechávám tu informaci, dokud mě to netrkne. Hned se natáhnu pro ručník. Adel se otočí zády.
"P-P- Promiň CC..." začne koktat Adel. Pro jistotu si vezmu boxerky a kraťasy.
"To já se omlouvám..." pronesu rychle a skočím k Adel. Otočím jí k sobě. určitě  jde vidět, jak jsem červenej až na zadku.
"Jsi roztomilý, když se červenáš..." řekne Adel a usměje se. Taky se usměju a nakloním se k ní. Chvilku se mi dívá jenom do očí. Naše nosy se dotkly. Pořád jsme ale nespojili rty. Adel mi zajela rukou do vlasů a přitáhla si mě. Políbila mě poprvé sama od sebe. Ruce jsem obmotal kolem jejích boků a přitáhl jsem si jí k sobě. Pomalu jsem s ní šel k posteli a opatrně jsem jí na postel položil. Ani na chvilku jse naše rty nerozdělili. Bylo by to tak na furt, kdyby...

Doufám, že se vám dnešní díl líbil, strašně moc vám děkuju za všechny votes a komenty. Strašně si toho vážím a pokaždé mi to vykouzlí úsměv na tváři. Děkuju vám.... Byl tu jeden komentář na to, Aby mu Adel konečně řekla, že ho miluje... Chvilku to bude trvat, než se tak stane, ale to se dozvíte sami :33

Vaše Adel :)

Učitelé Hudební výchovy: 3Kde žijí příběhy. Začni objevovat