Učitelé hudební výchovy :3 Valentýn 3

300 32 3
                                    

Lukas:

Ráno jsem vstal dříve než moje Abby a moje malinká sestřička Adel. Na sebe jsem si vzal župan a po cestě jsem vyzvedl ještě Tonny-ho. Adel ležela k němu zády a on měl svojí hlavu položenou na jejím krku a spokojeně oddychoval. Když jsem si pro něho přišel zpočátku na mě vrčel, ale když si všiml, že jsem to já, tak opatrně vylezl z její postele a potichu z ní seskočil. Dokonce se snažil i potichu dojít ke mě. To je neskutečný jak tenhle pes si oblíbil Adel a chová se jakoby, byla jeho sestra nebo tak.
Potichu jsem za ním zavřel dveře a potom jsem šel po schodech dolu a on spokojeně vrtěl ocáskem a šel vedle mé nohy. Vůbec, ale Vůbec nechápu, jak ho Adel naučila poslušnosti! Ne nechápu...
šel jsem do kuchyně, kde jsem si vzal telefon z pevné linky a potom jsem šel k proskleným dveřím, které vedly na naší zahradu. Hned jak jsem otevřel tak Andy vyběhl a běžel si to ke stromku, který si ob čůral a potom ještě chvilku něco očuchával. Nakonec se rozběhl a skočil do našeho velkého bazénu a začal si tam plavat. Nad tím jsem se zasmál. Ten pes je, ale velký blázen. Vážně velký. A Asi se ptáte jak se dostane ven? Bazén tam měl něco jako normální schody v domě. Až na to, že větší a on vodu miloval, kvůli Abby a Adel. Ty dvě miloval ze srdce. Sedl jsem si na jednu židli, která byla na terase vedle stolu a začal jsem vyťukávat  číslo na Dommy. Doufám, že je už vzhůru. Chvilku to vyzvánělo a nakonec to vzala.
"Ano?" zeptala se Dommy do telefonu.
"Ahoj spáči." řekl jsem s úsměvem.
"Ahoj Lukáši. Jsem ráda, že mi voláš." řekla Dommy.
"Dommy... Mohu se tě na něco zeptat? Ale bylo by lepší, aby si mluvila někde v soukromí. Maximálně by tam mohl být Andy, ale museli by jste slíbit, že to nikomu neřeknete." řekl jsem a trochu zvážněl.
"Ano, tak počkej vylezu na zahradu." řekla Dommy a chvilku něco šramotilo.
"No jsem venku." řekla Dommy.
"Tak a teď slib, že když ti to řeknu, tak to neřekneš CC-mu, Jakeovi, Jinxxovi a Ashovi a Andy-mu." řekl jsem.
"Ano slibuju a teď mluv, než se vzbudí!" řekla Dommy a slyšel jsem, že se trochu směje.
"Adel je u mě." vybalil jsem hned na ní. Chvilku se Dommy neozývala.
"V-Vážně?" zakoktala se Dommy.
"Ano... Je to už rok, co ke mě přijela, ale slíbil jsem jí, že vám nic neřeknu. Měla menší potíže, takže..." ukončil jsem to.
"A je v pořádku? CC říkal, že mu volala a prý brečela. potom se mu omluvila a típla mu to." obeznámila mi Dommy a já byl překvapený.
"Adel volala CC-mu?" zeptal jsem se nemě.
"Ano... Ale teď... jak je Adel?" zeptala se Dommy.
"Adel se má dobře a je v pořádku. Momentálně spí a ani neví, že ti volám. Jenom bych ti chtěl říct... Vlastně vás pozvat k sobě. Aby CC a Adel se mohli dát zpátky dohromady. Adel se tady moc trápí..." řekl jsem.
"CC taky... Včera večer jsem mu obvazovala klouby. měl z nich sedřenou kůži až do krve. Byl a myslím, že pořád je ještě na sebe naštvaný, že nechal utéct tenkrát Adel a jak brečela, tak má strach, že se jí něco stalo." řekla Dommy.
"Její příběh bych ti radši řekl, až by jsi přijela." řekl jsem jí.
"Chápu tě. Dobře mi tedy přijedeme. klukům to obeznámím a když nebudou chtít tak je dokopu. A Dušan s Angel taky? " zeptala se mě Dommy.
"Ano i oni můžou. ALe hlavně nikomu to neříkej. maximálně Andy-mu, ale slib mi, že on slíbí, že to nikomu neřekne." poprosil jsem Dommy.
"Neboj se. Andy není snad takový, že by to CC-mu vyžvanil. A kdyby se pokusil, tak se o to postarám. Věř mi." pojistila mě Dommy.
"Dobře... moc ti děkuju!" poděkoval jsem.
"Neděkuj mi... A kdy máme přijet?
"No... tak co třeba zítra po zítří?" zeptal jsem se a čekal.
"Dobře... ještě ti dám vědět." řekla Dommy.
"Děkuju a zatím se měj, Dommy."
"Ty taky, pa." rozloučila se a potom jsem to típl. Tonny se ještě pořád rochnil v bazénu.

"Tonny! Honem vylez a dovnitř do koupelny!" křikl jsem a Tonny rychle vylez a běžel za mnou. Já jsem vzal ručník, který byl už připravený a vzal jsem ho dovnitř. Aby nám nezmrzl. Přece jenom je únor. Sníh sice už není a svítí sluníčko, ale to nevadí. Bazén je zahříván. Rychle jsem ho usušil a pustil dovnitř. Ten si lehl vedle schodiště na zem a pozoroval mě. Nakonec jsem stejně uklidil mobil a šel do kuchyně, takže měl po pozorování...

Adel:

Za chvilku mi začala být zima. Podívám se za sebe a Tonny nikde. Asi si ho vzal na vyvenčení Lukáš. Vylezla jsem z postele a přes sebe si hodila svůj černý župan s mým vyšitým červeným jménem. S bosíma nohama jsem se dotkla studené země. Ale to jsem ignorovala a šla k oknu. Viděla jsem Lukáše jak sedí na jedné židličce na terase a s někým telefonuje a potom Tonny-ho jak se rochní v bazénu. Nakonec to Lukáš položil a něco křikl na Tonny-ho. Ten vylezl a šel za Lukášem, který ho pořádně vydrbal a potom pustil dovnitř.
Já jsem ještě šla do koupelny a vyčistila si zuby a učesala si vlasy. Potom jsem se vydala z pokoje a sešla jsem schody. Chodbou jsem si to zamířila do kuchyně. Tam už jsem viděla, jak můj bráška dělá tousty a Tonny  jak jí svojí snídani, která se skládala s vařené rejže s mrkví, kuřecí konzervou, potom ještě v tom měl i hrášek, který miloval stejně jako mrkev. Asi mu to chutná, protože si jinak nevysvětlím to jeho hltání.
"Dobré ráno..." pozdravím Lukáše.
"Dobré, Adel." pozdraví mě také a na jídelní stůl mi položí talíř s tousty. Poděkuju a já se spokojeně pustím do těch lahodný toustů. To mi připomíná, že když jsem byla v komatu, tak jsem Ashovi odkázala toustovač. Je pravda, že nic jiného uvařit moc není. Ale tousty umí dělat dobrý. To se mu musí nechat.
"Máš to dobré." řekla jsem když jsem do sebe cpala už pátý. Tohle mě naučil CC.
"No.. to vidím. Taky nech něco mě a Abby!" řekl Lukáš a potom se zasmál.
"Neměj péči!" řekla jsem mu a zasmála se s ním. Po zbytek snídaně byl už klid. Lukáš se přidal ke mě a později i Abby, která si sedla a podepřela si rukou hlavu. Pootevřela očko a sledovala mě a Lukáše. Nakonec je otevřela obě.
"FAJN!" řekla se smíchem. Já a ani Lukáš jsme jí nepochopili.
"Sama si dám na talíř tousty." řekla a usmála se na nás. Lukáš se semnou potichu zasmál a nakonec jsme se spokojeně najedli do sytosti.

Moc vám děkuju za votes. jsem ráda, že se vám líbí tenhle speciál. Jinak se blíží valentýn. Těšíte se? A taky vám děkuju za všechny votes a komentáře :3 Dnešní díl bych chtěla věnovat tobě Dommy za to, že máš dneska narozeniny! Všechno nejlepší :3

Vaše Adel:)

Učitelé Hudební výchovy: 3Kde žijí příběhy. Začni objevovat