Učitelé Hudební Výchovy :3

587 43 1
                                    

Ráno mě vzbudil něčí dech na mém krku. Otevřela jsem oči a podívala se co to je. Byl to CC, který se na mě zároveň lepil. Snažila jsem se ho trochu odstrčit, ale nešlo to.

"CC! Nelep se tak na mě!"řekla jsem. Nic. Nereagoval. Byl celý bledý a a zdálo se mi že nedýchá.

"CC!" vykřikla jsem dost nahlas. DO pokoje se přiřítila rozespalá Dommy.

"Co se děje?" zeptala se ustaraně.

"CC... mám dojem, že nedýchá..." vykoktala jsem ze sebe a sedla si na něj. Začala jsem ho profackovávat, ale nic.

"Skus to víc!" řekla Dommy a přiběhla k posteli. Napřáhla jsem se a dala mu největší jakou jsem uměla. V tu chvíli se CC tak lekl a vzbudil se, že mě shodil z postele jak jsem se lekla já.

"Co je?" zeptal se CC a mnul si tvář.

"Byl jsi celý bledý a my mysleli, že nedýcháš..." řekla jsem a postavila se.

"A to si mi nemohla dát třeba první pomoc místo toho fackování?" zeptal se mě.

"Mohla, ale nevzpomněla jsem si na to." řekla jsem.

"Dobře, ale už mě prosím nikdy nefackuj, ano?" řekl.

"Dobře... a promiň." řekla jsem, zvedla se a šla do koupelny.

*-*

Po hygieně jsem se šla obléct. Na sebe jsem si vzala černý bokovky na kolenech roztrhlé. Potom jsem si vzala krátké černé tílko s černo-červeným panáčkem a normální černou mikinu s červenými křížky. Popadla jsem si tašku a přehodila si jí přes rameno. Za sebou jsem práskla dveřmi a zabouchala na dveře Dommy.

"Pohni si!" křikla jsem a sešla dólů. Ke vchodovým dveřím jsem hodila tašku a zamířila do kuchyně. Na stole byli udělané palačinky a něco co asi měly být také palačinky, ale vypadalo to jako míchané vajíčka.

"CO to je?" zeptala jsem se a ukázala na ten divný pokus...

"Lívance..." pronesl CC.

"Aha." řekla jsem a divně se na to podívala. Dokonce jsem měla chvíli strach, že mě to sní.

"Ale neboj Adel. udělala jsem když tak palačinky, abys to nemusela jíst." řekla Dommy a přisedla si za námi.

Po snídani jsem se vydala ke dveřím a vzala si skate.

"Čekám venku!" křikla jsem na ně a vešla ven. Sedla jsem si na venkovní chody a z tašky vyndala krabičku cigaret značky Camel. Jednu jsem si vyndala a dala do pusy. Zapálila a vdechla kouř do plic. Vydechla jsem a krabičku jsem si zastrčila zpátky do tašky.

Učitelé Hudební výchovy: 3Kde žijí příběhy. Začni objevovat