Oznámení, informace :)

55 4 4
                                    


Ahoj všichni :)

Po nějakém čase jsem se vrátila a chtěla jsem napsat tohle krátké oznámení, informaci, no... Říkejte si tomu jak chcete, prostě se chci vyjádřit a pokud si někteří z vás pamatují, tak upřímně nikdy mi to moc nešlo, pokaždé jsem se do toho zamotala a pak jsem nevěděla jak se vymotat a to celkově i ve svých příbězích. Holt jsem už taková matla, no :D

Ale to není to o čem jsem chtěla psát. Chtěla bych vám VŠEM MOC PODĚKOVAT! Zasloužíte si všichni mé velké díky. Za to, že jste četli tenhle příběh, který jsem psala asi ve svých třinácti letech a když koukám, jaký má teď úspěch tak jenom - WOW! Buďme si k sobě upřímný, byla jsem holka, jejíž sen byl psát o svých idolech a sen se mi sice splnil, ale když si to čtu zpětně... Hrůza :D :D Divým se, že to vůbec někdo mohl číst, ale věřím vám, že se vám to líbilo a to mě udělalo šťastnou a vlastně proto vzniklo I love you a Učitelé hudební výchovy. Bylo krásný pro vás psát. Děkuju vám za každou hvězdičku, kterou jste mi dali, za každý komentář. MOC DĚKUJU!!!!

Původně jsem byla dokonce rozhodnutá, že to smažu a prostě se smířím s tím, že ze mě spisovatel nebude, ale pak jsem se pozastavila nad tím, že jsou tací z vás, kteří by mě třeba i možná ukamenovali a upřímně, neměla jsem ani to srdce to smazat.
Ale zároveň mě to i motivovalo se ve psaní zlepšit. Psala jsem jiné příběhy, které jsem následně smazala a psala jsem dál, dokud jsem se jakž takž nezlepšila. Oproti začátkům je to lepší, ale Rowlingová ze mě nebude a ani jiný spisovatel :D Za tu dobu jsem načetla i spoustu knih, který mě i inspirovali. Takže to navedlo taky ke zlepšení.
A vlastně bych vám chtěla nabídnout další příběhy. Příběhy, který jsou jenom z mé hlavy, kdybyste chtěli. Je to na vás a vlastně se s vámi chci takhle poradit (pokud si to někdo z vás přečte, samozřejmě). :) Jenom upozorňuji, že to nebudou příběhy s BVB. Dostavila jsem si tam vlastní postavy, který jsme si vymyslela se svým charakterem, který jsem jim vytvořila a i jmény, který mi dělali asi největší problém. No každopádně mi dejte prosím vědět :)

A ještě než tohle moje kecání ukončím. Znovu VELKÉ, OBROVSKÉ DÍKY! Jste nejlepší!!!

Vaše Adel :) 

Učitelé Hudební výchovy: 3Kde žijí příběhy. Začni objevovat