Učitelé Hudební Výchovy :3

392 35 7
                                    

Adel:

Mračila jsem se na Andy-ho a Andy na mě. Pořád jsme si navzájem vyměňovali názory... Prostředníček jenom mluvil. No nemluvil... Však vy víte jak jsem to myslela ne?
"Nechcete toho nechat?" zeptá se Dušan.
"NE!" vyštěkneme s Andy-m najednou. Dušan jenom protočil oči.
"Jste jak děti!" pronese Dommy.
"Já? To on/ona!" řekneme s Andy-m opět společně.
"Biersacku? Víš co se říká?" zeptám se ho.
"Ne! Co se říká, Adélko?" zeptá se Andy
"Chytřejší ustoupí, hňup zůstává!" řeknu a už neukazuju prostředníček na něho. Ruce si složím na prsou.
"Ty svině!" řekne nazlobeně Andy.
"Ne, ne, Andy... Ty jsi hňup.. Pamatuješ?" řeknu mu provokativně. V obličeji zrudne vzteky.
"KURWA!" zakřičí Andy z plných plic.
"Ano.. Ano!" začnu se radovat. Konečně se mi ho podařilo vytočit.
"Do prdele Andy! Už jsem ti řekl, že kurwa se neříká, ale platí!" řekne mu Ash.
"Ashi! Ještě ty mě ser!" řekne Andy. To už nevydržím a vybuchnu smíchy. Dušan vedle taky, protože Andy-ho pohled... Ne to nejde. S Dušanem se o sebe opíráme, aby jsme nesletěli na zem a nehorázně se tlemíme.

"Adel!!! Já tě zabiju!" řekne Andy.
"Jo, jo.... Nejsi jediný... Postav se do řady!" pronesu se smíchem a ten jeho další pohled... Prostě to nejde. Andy... Andy se tak snadno naštve. No, jak kdy.
"Adel.... Nebreč.. To se vyřeší!" začne Dušan a smíchy mu tečou slzy jako mě. Já jsem asi blbá nebo co, ale to mě odrovnalo ještě víc a začala jsem více brečet. Ale smíchy!
"Ne! To se nevyřeší!!" řeknu a začnu si stírat slzy. Pomalu se uklidňuju a Dušan taky. Když jsme úplně klidný nastane hrobový ticho. Všichni se na nás dívají jak na blázny a Andy dvojnásobně. Já se podívám na Dušana a Dušan na mě. Znovu vyprskneme smíchy a to nevíme vůbec proč. Co je to za den?? S Dušanem se zakloníme. Jenomže jsme blbci a ze stromu jsme sletěli. Místo toho, abychom se zajímali o prase a o to, jestli se nám něco nestalo jsem tam seděli a tlemily se ještě víc. To prase se na nás koukalo divně a potom uteklo.
"No tyvole... Oni vystrašili prase!" řekne Ashley a začne se taky smát. Jenže udělá tu stejnou chybu jako my a taky sletí na zem. Já se hlavou opřu o Dušanovo rameno a nehorázně se směju a Dušan taky. Nevíme jak, ale asi jsme nakazili i Ashe a ten se taky smál.
"Vy jste úplně vadný!" pronese Andy, když sleze ze stromu.

"Andy!!" řekne naštvaně CC... Něco se mu zase stalo. Já se uklidním jako první a vstanu ze země. Na tváři mám pořád úsměv. Jakmile udělám krok, tak se mi podlomí kolena a já padám na CC-ho. Ten mě chytí a překvapeně se na mě dívá. Já se jenom nevinně usměju.
"Co si pila?" zeptá se Ash a s Dušanem se nehorázně smějí.
"Ty seš vůl Ashi!" řekne CC a podívá se na mě.
"Promiň..." pípnu a normálně se postavím. CC jenom zakroutí hlavou.
"No dovol! Jsem nádherný vůl!" řekne Ash na oko dotčene a Dušan se začne tlemit.
"Nějaký problém Dušane?" zeptá se ho Ash.
"Ne... jenom a ty a... Nádherný?? Dobrý vtip!" řekne Dušan a kluci se mu začnou nehorázně smát.
"Panebože...." zakleje potichu Angel.
"Ashi! Chytej!" vykřikne Jake a hodí po něm jednu šišku za druhou.
"Adel!!! Pomoc mi!!" vykřikne Ashley a skočí za nějaký kmen stromu.Já se oddělím od CC-ho a skočím za Ashem.
"Dušane! Nástup!" křiknu a Dušan skočí za námi.
"Takže... Dušan na syslí co nejvíce šišek sem na hromadu. Ashi ty uneseš Dommy a Angel! Já budu hlídat." řeknu.
"Ano madam!" řekne Dušan a Ash. Každý se dá jinou stranou. Já se na chvilku zvedla a podívala se na nechápajícího se Andy-ho, CC-ho, Jakea a Jinxxe. Ash dorazil s Dommy a Angel.
"Andy Dennisi Biersacku...Miluješ Dommy?" zeptám se ho na rovinu. Andy zčervená.
"A-Ano..." odpoví Andy.
"Vyhlašuju šiškovou válku! Kdo vyhraje získá Dommy. Když prohraješ... Dommy se ti nejméně týden nevrátí!Tvůj tým tvoří Jake, Jinxx, CC a ty. Můj zas Dušan, Angel, Ash a já. Je to fifty fifty." prohlásím. Než se stihne vzpamatovat seberu šišku a hodím mu jí do obličeje. Schovám se za kmen stromu.Dušan na sysli docela hodně velkou hromadu šišek za tu malou chvilku. Dommy jsem přivázala s jejím svolením ke stromu a válka začala. Podařilo se mi několikrát trefit Andy-ho do obličeje.

"Dušane.. Půjdu a seberu jednoho zajatce! Ty vezmeš mojí pozici a budeš házet šišky Andy-mu přímo do obličeje!" vydám rozkaz a Dušan kývne hlavou na náznak ano. Přeskočím kmen stromu a rozeběhnu se. Andy po mě hodil šišku a já se zachovala jako v matrixu. Sice jsem spadla na zem, ale pořád jsem byla lepší než ten herec. Rozeběhla jsem a skočila po CC-m. Nešikovně. Tak, že se naše rty spojili. CC si to nečekal a já taky ne. Ale neoddělili jsme se od sebe. CC s nimi začal pohybovat a já nebyla pozadu a přidala se k němu. Jeho rty jsou sladké a krásně měkké. Dlouho jsme, ale takhle nebyli... Viď Andy?(Promiň... -Andy) Andy mě chytil za pas a odtrhnul mě od CC-ho.
"Žádný cicmání! Pro CC-ho mám někoho hezčího!" řekne Andy z regrace. Jenže i když to je jenom sranda, tak se mě to docela dotklo. Vzala jsem šišku a když se nadechoval, že zase něco řekne, tak jsem mu jí strčila do pusy a držela jí tam.
"Jez! Jez!" začnu pokřikovat. Andy mě ale ze sebe shodí a šišku vyplivne.Chytí mi ruce a vezme taky šišku. Já zavřu pusu. A začnu s hlavou kroutit ze strany na stranu.
"Andy! Padej od ní!" vykřikne CC a vezme mě do náruče. Já šáhnu po další šišce a hodím ho po Andy-m.  Andy se naštve a já seskočím ze CC-ho vezmu ho za ruku a běžím s ním až k našemu úkrytu.
"Děkuju CC, ale ty se musíš schovat za Dommy. Tak huš!" řeknu a a začnu se zase věnovat válce....

Doufám, že se vám dnešní díl líbil a taky se chci omluvit, že dnešní díl je docela krátký... Tak mi to promiňte a jakékoliv reklamace přijímám!!! Jinak... Chci vám poděkovat za Votes a Komenty... strašně moc! :33

Vaše Adel:)

Učitelé Hudební výchovy: 3Kde žijí příběhy. Začni objevovat