Ráno jsem rozespála sešla schody a šla do kuchyně. Podívala jsem se na hodiny a bylo už dvanáct. Šla jsem chodbou a o něco zakopla.
"Do prdele!" řekla jsem. Podívala jsem se na tu věc kvůli které jsem hodila. Byl to kufr a na něm bylo napsáno CC. Jeho kufr? Co tu dělá?
"Jé... Ahoj Adel." řekla Dommy a za ní se vynořil Andy.
"Ahoj Adel.." řekl Andy.
"Dobrý den pane učitel." řekla jsem a usmála se.
"Ale, vždyť i CC-mu říkáš ahoj a ne dobrý den pane učitel." řekl a usmál se.
"Proč se o mě bavíte?" zeptal se CC a oběvil se zamnou.
"Dobré ráno pane učitel." řekla jsem CC-mu.
"Co..?" zeptal se CC.
"Když nás omluvíte rádá bych si promluvila s Dommy." řekla jsem, bafla Dommy za ruku a vyvedla jsem jí ven z domu.
"Co je Adel?" zeptala se hned Dommy.
"CO asi? Proč jsou tam kufry?"
"Aby nemuseli bydlet v hotelu, tak budou u nás!" řekla Dommy.
"A kde budou všichni spát?"
"No, CC s tebou, Andy semnou a Ashley, Jinxx a Jake v pokoji pro hosty." řekla.
"A co když si Andy něco zkusí?" zeptala jsem se. Ne nechci z Andy-ho dělat násilníka, ale přece jenom... Je to chlap.
"Nic si nezkusí.. Neboj a prosím věř mi." řekla Dommy. Ne. Nelíbilo se mi mít v jedné místnosti samotný Andy-ho a Dommy.
"Dobře... Ale vem si na vědomí, že dneska jsi celý dopoledne s nima sama." řekla jsem a ukázala na ní prstem.
"Jak to?" zeptala se.
"Protože mám brigádu!" řekla jsem.
"Aha... Dobře a Adel?"
"No?"
"Víš že máš pyžamo a jsi před domem." řekla pobaveně a já se na sebe podívala.
"No do pytle.." řekla jsem a vběhla zpátky do domu. Dommy se smíchem dobelhala za mnou. Zavřela za sebou dveře a já vyběhla schody do pokoje. Vlezla jsem si do koupelny a vyčistila si zuby. Učesala se a namalovala. Na sebe jsem si hodila bokovky černé a černé tričko. Vzala jsem si i tenkou, černou, koženou bundu a vzala si černou tašku. Do ní jsem si naházela klíče, mobil, penál, blok, knížku, kapesníky a další potřebné věci. Přehodila jsem si ji přes rameno a vzala do ruky skate. Seběhla jsem schody a zamířila do kuchyně. Z lednice jsem si vyndala zabalený sendvič a dvě jabka. Jedno na cestu a jedno do práce. Svačinu jsem si dala do tašky a zakousla se do jablka.
ČTEŠ
Učitelé Hudební výchovy: 3
RomanceAhoj, tenhle příběh je na úrovni 13 leté holky. :) proto je to taky napsané tak jak to je. A nechávám to tu z toho důvodu, že si tenhle příběh našlo pár lidi a prostě každý nějak začínal :)