CC:
Leželi jsme na posteli a naše rty se ani jednou neoddělili. Když v tom...
"CC... neměli bychom.." řekne Adel, když se přemístím na její krk.
"Ale čert to vem!" řeknu jenom a pokračuju.
"Ne! CC... Musím ti něco říct." řekla Adel. Hned jsem přestal a podíval jsem se na ní a čekal.
"CC... Já.. Já.." začne se červenat Adel a koktat.
"Ty?" zeptám se jemně.
"CC... Já tě Mil-" nedořekla Adel. DO pokoje totiž vletěl Ashley, který se schoval mezi mě a Adel. Já přísahám, že ho zabiju kurwa!
"Kurwa Purdy!" řeknu zlostně.
"Co je?" zeptá se nechápavě Ashley.
"Neříká ti něco soukromí mě a Adel?" zeptám se ho.
"Počkej.. Nech mě zamyslet...." řekne. "Ne!" dodá. Chytnu ho za lem trika a vedu ho z pokoje. Zabiju ho. Za námi zavřu dveře a vedu ho do obýváku.
"Andy!" zakřičím.
"Co se stalo?" zeptá se Andy a podívá se na nás z křesla v obýváku. Na klíně mu sedí Dommy. Ta se následně zvedne a jde zase k Adel.
"Tenhle idiot mi vletěl do pokoje, když se mi snažila Adel říct něco důležitého na slovo M." řeknu.
"Ashley! Ty idiote! CO když mu chtěla říct, že ho miluje?" zeptá se naštvaně Andy.
"A co s tím mám dělat?" zeptá se Ashley a vytrhne si mi. "A nech mě být... Zmuchlal jsi mi tričko..." začne si stěžovat Ashley.
"Ashley! Je mi totálně u prdele, jestli ti je to jedno nebo ne, ale překazil s to!" křikli jsme s Andy-m společně na Ashley-ho. "No jo kurwa... Už mě nechte.." řekne a sedne si na gauč. Já a Andy jsme si sedli vedle něho a povzdechli si.
Adel:Ashi... Proč? Chtěla jsem mu to říct. Byla to nejlepší chvíle. Ashi...
Ozvalo se ťukání na dveře.
"Ano?" zeptala jsem se. DO pokoje vešla Dommy a usmála se na mě.
"Ahoj.." řekla a sedla si vedle mě. Já jsem jí objala a pevně jí držela.
"Copak se stalo?" zeptá se mě.
"Dneska jsem chtěla říct CC-mu, že ho miluju... ale Ash se do toho zapletl a vlezl zrovna do prostřed. Ach Dommy...." pípnu jenom. Dommy mě taky obejme.
"Víš co? Zítra jsme se já Andy, Jinxx, Jake a Ashley domluvili, že my všichni. I vy, půjdete s námi se projít do lesa.Andy se chce projít a Jake zastupuje jednoho učitele na přírodopis a potřebuje se natrhat větvičky.... Co říkáš?" zeptala se mě s úsměvem. Dommy má v něčem pravdu.. Když se budeme procházet, tak se najde vhodná chvíle, kdy budu se CC-m sama a řeknu mu to. Pokud budu mít odvahu, protože teď mám strach se mu vůbec podívat do očí.
"Dobře... Dommy?" zeptám se.
"No?"
"Nechceš dneska být u mě? Jestli něco máš s Andy-m, tak klidně běž ano?" zeptám se.
"Ne nic nemáme a ráda. Andy mi schválně večer funí do ucha, abych neusnula a povídala jsem si s ním." odpoví jenom a obě dvě se schováme pod peřinu. Ještě si asi hodinu povídáme a potom usneme.
Andy:"Jdu se podívat na Adel a Dommy..." pronesu. Ale jen tak do ticha. CC usnul a Ashley taky. Jinxx spí v křesle a Jake ten usnul v kuchyni a hlavu má v talíři. Ach jo. Šel jsem po schodech nahoru. holky ještě nejspíše nespali, protože mají rozsvíceno v pokoji. Zaklepal jsem a potom jsem vešel. Mýlil jsem se. Na posteli ležela Adel a Dommy. Obě dvě spali a byli ve směšné poloze. Adel ležela na břiše a hlavu měla otočenou na stranu. Dommy naopak ležela nohama na ní a zbytkem těla mimo postele. Ráno je bude bolet celý člověk. No Adel nejspíše ne, ale Dommy jo. Zhasl jsem jim tam a a někoho jsem i přikryl. Přece je tam nenechám mrznout ne? Jinak se taky musím pochlubit s polohou CC-ho a Ashe. Taková 69. (:DD) Nemůžu. Mobil.. Vyfotím si je...
Jo sice mě potom zabijou, ale tohle musím prostě mít. Ježiši.. To je lepší než kino.
Když jsem si je od fotil šel jsem do pokoje Adel a lehnul jsem si za nimi. Přece nebudu spát sám. Hlavně jsem šel za Dommy... Za mým malým čumáčkem a roztomilým.... A bezbranným... "ťuťu muťu...." řeknu potichu, ale asi to slyšela i když spí....
"Andy.... fufííí.." začíná mluvit ze spaní... A nejvíce se mi líbí, že se jí zdá o mě..
"Jáj.. čumáčku můj... Já tě nehorázně miluju." zašeptám potichounku.
"Andy.... Miluju.. Miluju tě.." začne zase mluvit Dommy. Jé ta je tak roztomiloučká... Fufíček můj...
Jen tak jsem ležel a pozoroval Dommy, jak spí a občas řekne moje jméno. Je hezké a roztomilé, že se jí o mě zdá. Jak já jí miluju. Ještě jsem chvilku jen tak ležel a prohlížel si ji. Ale z nenadání jsem usnul...
Adel:
ČTEŠ
Učitelé Hudební výchovy: 3
RomanceAhoj, tenhle příběh je na úrovni 13 leté holky. :) proto je to taky napsané tak jak to je. A nechávám to tu z toho důvodu, že si tenhle příběh našlo pár lidi a prostě každý nějak začínal :)