Učitelé Hudební Výchovy :3

616 54 3
                                    

Dokud jsme neuviděli toho blonďáka a dva jeho kamarády. Skvělý. Otočila jsem se na Dommy.

"Běž na ošetřovnu pro Ashe!" řekla jsem jí.

"Ale.."

"Ne neodmlouvej! Prostě jdi!" řekla jsem.

"Ne! Bez tebe ne!"

"Dommy. Nechci, aby se ti něco stalo."

"Já vím, ale bez tebe ani ránu." řekla Dommy.

"Ale, ale... koho to tu máme." řekl hlas, který patřil blonďákovi.

"Přišel jsis na další nakládačku?"

"Nebuď drzá! Jinak nedopadneš dobře." řekl.

"Chceš mi vyhrožovat?" zeptala jsem se a přiblížila se k němu.

"Co když jo?" řekl a zopakoval to co já.

"Chyť te jí!" řekl. Ke mě se rozběhl černovlasý kluk. Kolenem dostal mezi nohy. Chytl se a spadl v bolestech na zem.

"Kurva! Je nebezpečná!" řekl druhý kluk hnědo vlásek.

"Jo jsem!" přesvědčila ho. On se ke mě přiblížil. Kolenem dostal do břicha a potom pěstí do oka.

"Ty si byla snad v pasťáku?" zeptal se blonďák.

"CO když jo?"  řekla jsem. Byla. V patnácti jsem zmlátila jednoho kluka co si moc dovoloval na Dommy.Skončil v nemocnici ve vážném stavu. Potom jsem do 17 uvízla v pasťáku a teď je to skoro rok co jsem venku. Od té doby jsem s Dommy a chráním jí. V pasťáku to nebylo lehké. Každý den někdo někoho šikanoval.

Já jsem se rozhodla bránit ty slabší a tak jsem se naučila prát a všechno ostatní. Jo jsem rebel!

"Děláš si prdel?" zeptal se mě blonďák.

"Ne nedělám!" řekla jsem mu s přiblížila se k němu. On o krok ustoupil. Bál se.

"Co se to tady děje?" zeptal se Andy.

"Ten blonďák a jeho kamarádi si začali." začala Dommy. "Adel nás jenom bránila."

"Lžou pane učitely!" řekl blonďák.

"Jasně mi lžeme pořád viď? Hlavně, že to máš na koho svést!" zakřičela jsem na něj. Hned mi od něj přiletěla facka. Chytla jsem se za tvář. Napřáhla jsem se,ale ruku mi někdo chytil. Podívala jsem se a byla to Dommy.

"Už dost! Nestojí za to!" řekla a blonďáka kopla mezi nohy, když to nečekal. Obě jsme se začaly smát a plácli jsme si.

Učitelé Hudební výchovy: 3Kde žijí příběhy. Začni objevovat