Reggel hamarabb keltem fel, mint Sherry. Még aludt. Vele szembe fordultam és néztem, ahogy alszik. Olyan gyönyörű volt. Kócos hajjal és kissé kinyitott szájjal feküdt velem szemben, nagy önkontroll kellett hozzá, hogy ne csókoljam meg. Nem akartam felébreszteni. Olyan nyugodt volt. Tudom, hogy szomorúnak kéne lennem a tegnap történtek miatt, de nem megy. Nem megy, míg ő itt van velem. Nyugodt leszek tőle és biztonságban érzem magam.
- Most azt nézed, ahogy alszom? - kérdezte csukott szemmel Sherry.- Dehogy. - válaszoltam még mindig őt nézve.
- Biztos?
- Igen. - feleltem, kinyitotta az egyik szemét és meglátta, hogy hazudtam. Gyorsan a hátamra fordultam és elkezdtem a plafont nézni.
- Hihetetlen vagy. - nevetett, becsukta a szemét és a hátára fordult. Nem bírtam ki, hogy ne nézzek rá, ezért oldalra fordítottam a fejem.
- Most vissza alszol?
- Meglehet.
- És ha nem hagynám? - mosolyogtam majd felé hajoltam.
- Mit akarsz tenni ellene? - kérdezte még mindig csukott szemmel.
- Ezt. - mondtam és megcsókoltam. Visszacsókoltam, megfogta az arcomat és elkezdett felülni. Végül már én voltam a hátamon fekve és ő pedig felettem. Mikor eltávolodtunk egymástól, kinyitottuk a szemünket és ő elkezdte simogatni az arcom. Én mosolyogva megfogtam a kezét.
- Okos. - mondta mosolyogva majd megint megcsókolt.
- Mindjárt jövök. Gyorsan elmegyek zuhanyozni. - mondtam még mindig öt centiméterre tőle. Sherry visszafeküdt a hátára és én bementem a fürdőszobába. Míg én tusoltam, ő felöltözött. Viszonylag hamar készen lettem, csak muszáj volt a tegnap esti emlékeket lemosnom magamról. Mikor készen lettem felvettem egy hétköznapi ruhát és visszamentem a szobámba. Sherry ott ült, összepakolva a cuccát az ágyon. Mikor beléptem nem nézett rám.
- Minden oké? - kérdeztem vizes hajjal.
- Szerintem lassítanunk kéne. Csak tegnap szakítottál Cameronnal és vesztél össze a legjobb barátnőddel. Nem hiszem, hogy most ez lenne a legjobb ötlet. - mondta rám se nézve és kiszaladt a szobámból. Meg sem tudtam szólalni. Nem tudtam mire véljem ezt a hirtelen visszahátrálását. Csak ott álltam és lefagytam. Azt hittem most már minden jó lesz az életemben, de nem. Mikor valami túl jól kezdődik, annak a végén, valaki úgyis visszahátrál. Hallottam egy ajtócsapódást. Kiment a házból. Gyorsan kinéztem az ablakomból, ahonnan lehetett látni az utcát. Sherry ott sétált lehajtott fejjel, a telefonját nyomkodva. Egyszer visszanézett és láttam, ahogy egy könnycsepp folyt végig az arcán. Ha ő is akarja ezt az egészet, miért hagyott itt?
Lefagytam. Percekig álltam az ablak előtt. Hirtelen előjött bennem minden. Az emlékek. Az érzések. A tegnap este. A kimondott szavak. Rena. Cameron. Sherry. Hallottam, ahogy anya kiabál nekem lentről. Nem tudtam rá koncentrálni. Túl sok minden történt. Nem bírta a szervezetem. Elkezdett forogni a világ. Éreztem, hogy nem tudom megtartani az egyensúlyom. Lépteket hallottam. Anya jött fel. Igazából azt sem tudom, miket mondott nekem. Csak hallottam, de nem értettem. Aztán benyitott. Idegesen jött felém. Én még mindig az ablak előtt álltam. Anya kérdezte, miért nem válaszolok neki. Ott állt már felettem. Rosszul voltam. Felé fordítottam a fejem és abban a pillanatban... minden elsötétült. Feladtam. A küzdelmet magam ellen. A fájdalom elfolytását. Mindent.
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Köszönöm a sok megtekintést és türelmet!😊😊 Remélem tetszik nektek a történet. Boldog és kalandokkal teli nyáriszünetet nektek!🏳️🌈🏳️🌈
KAMU SEDANG MEMBACA
Az új lány
RomansaBefejezett: 2023.08.04. Nem te választod az életed, nem tudod nem érezni azt, amit érzel. De el tudod fogadni magad? El tudod fogadni azt a tényt, hogy szereted őt? Lauren egy átlagos végzős gimnazista lány, jó jegyekkel, álmokkal és egy plátói szer...