Happy 9k views and 3k votes💜💜 terkejut aku bila makin ramai pula baca ff yang terabur storylinenya😭💜💜 thank youuu💜💜💜
------
"Sayaaaaaang!" suara Jungkook membuatkan aku terus mengangkat muka dari membaca buku novel yang diberi oleh Jungkook semalam, untuk memandangnya
Satu senyuman manis dihadiahkan kepada lelaki itu.
Wajah ceria yang menghiasi wajah Jungkook membuatkan aku ketawa kecil. Dia kelihatan comel apabila sedang gembira. Lagi-lagi bila dia gembira, dia akan tersenyum hingga menampak dua batang gigi arnabnya yang comel.
Jungkook mengambil tempat dihadapan aku. Terus je dia tersenyum lebar ke arah aku. Sumpahlah, muka dia sungguh bahagia saat ini.
Menang loteri ke apa dia ni?
"Kau nampak happy semacam je. Ada menang sesuatu hadiah berupa duit ke?" soal aku, ingin tahu. Buku yang tadinya aku baca, ditolak ke tepi.
"Oh ye.." Jungkook tiba-tiba menyeluk tangannya ke dalam beg galasnya. Dia mengeluarkan sekeping kertas berwarna kuning terang itu lalu dihulurkan kepada aku.
"Nah."
Aku mengerutkan dahi dan mengambilnya dengan was-was.
"Apa ni?" soal aku sambil membaca tajuk besar yang ditulis di atas kertas tersebut.
AUTUMN'S FESTIVAL 2019
date : 5 november 2019"Macam biasalah, SNU akan buat festival and senior sem macam kita ni akan diwajibkan untuk membuat persembahan mengikut unit kelab. " aku mengangguk perlahan sambil menggigit bawah bibir aku.
"Kalau last year, kelab drama putuskan kelab ekonomi yang buat persembahan, so tahun ni?"
"This year, kelab musik yang akan buat persembahan." jawab Jungkook. apabila dia berkata sebegitu, aku menarik lafaz lega.
Nasib baiklah aku bukan kelab musik. Jadi, aku tidak perlu melibatkan diri. hihi.
"Kau jangan nak rasa gembira sangatlah, sayang. Kau pun akan terlibat juga dalam membuat persembahan."
" Eh kenapa pula? aku bukan budak kelab musik pun. Aku kelab catur!" bentak aku.
suka-suka je dia cakap aku pun terlibat. Tadi kata kelab drama putuskan kelab musik je yang akan buat persembahan, ni tetiba je kata aku pun kena buat. Ey keling sungguh Jungkook ni.
"Eh kau tak pergi tengok papan notis ke? Kelab kau dah bertukar, sayang. Kalau dulu kau kelab catur, tapi tahun ni kau sudah menjadi kelab musik sama seperti aku." Jungkook tersenyum gembira.
"and thanks for me, aku lah manusia yang tukarkan kau dalam kelab aku." katanya lagi.
kEPALA HOTAK KAU.
YOU ARE READING
✔️silent couple . jjk
Fanfiction[2019] BOOK #1 (What if we...) "prince charming or silent knight?" start : 27/3/2019 end : 25/7/2019 [HIGH RANKING] #1 in fanfiction #1 in Jungkook #5 in btsff copyright ©️ baeknob 2019