37

2.7K 464 120
                                    

SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN! SIS JANJI SIS ABISKAN SECEPAT YANG MUNGKIN HEHE

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN! SIS JANJI SIS ABISKAN SECEPAT YANG MUNGKIN HEHE. Dan ending, saya akan ikut kemahuan anda since saya pun tkde idea hueheh.

nah hadiah untuk korang.

taeyeon (taehyung+hayeon) moment

------

"Pakai ni," Taehyung menghulurkan penutup mata kepada arah aku.

Aku mengerutkan dahi sambil memandang ke arahnya pelik.

"For what?"

"Pakai jelah. Nanti lepas turun dari kereta, aku nak suprise something dekat kau." kata Taehyung sambil tersenyum ke arah aku. Dia sudah mula membuka pintu keretanya dan keluar.

Dia menghampiri pintu disebalik aku dan mula membukanya.

"Perlu ke pakai?" soal aku lagi sekali.

"Perlu, sayang. Kau kena pakai juga!"

Aku masih lagi ragu-ragu untuk memakai penutup mata itu. Dia nak ajak aku pergi dinner ke nak ajak buat mission impossible dekat pantai ni? Adumak.

"Pakai Hay. Ppalliwaa!"

"Eyyy yelaaa!" aku menyarungnya pada kepala aku dan menutup mata aku. Aku mencebikkan bibir.

"Dah."

"Okay, Jom." Taehyung memegang tangan aku dan bawa aku keluar dari kereta. Terkial-kial jugalah aku berjalan walaupun sudah dipimpin oleh Taehyung.

Takut beb. Tutup mata lepastu tak nampak apa-apa kat depan, sumpah seram. Seram dia bukan seram nampak hantu, tapi seram kalau-kalau ada lubang kat depan jdjsjd. Jatuh memang malu beb.

"Tae.. kalau ada lubang, kasi tahu aku!" kataku sambil mengemaskan lagi pegangan tangan kami.

Taehyung ketawa kecil.

"Ye Hayeon. Percayakan aku lah." Taehyung menghabiskan sisa baki tawanya.

"Ha hayeon, lompat! Ada lubang!"

"Ha? Lompat?" aku terus melompat apabila Taehyung memberi amaran apabila ada lubang.

"Lompat lagi Hay lompat! Ada lubang lagi!"

"Ha? okay okay!" kali ini aku lompat dengan perasaan was-was. Macam ada something fishy je ni.

"Lompat lagi hay, lompat! Lompat si katak lompat!"

"ISH KAU KENAKAN AKU KE?"

Taehyung mula ketawa terbahak-bahak apabila aku memarahinya.

biadap betul anak Kim ni sorang. BOLEH PULA DIA KENAKAN AKU.

"Kau ini eyyy!"

"a-ADUH SAKIT HAYY ! JANGAN CUBIT AKU!" Taehyung mengadu kesakitan apabila menerima penangan cubitan ketam dari aku.

✔️silent couple . jjkWhere stories live. Discover now