| rubintból | 14 |

1.9K 240 29
                                    

| v ~ szemszöge |

     Esteledett. Ez a nap pedig oly hamar telt el, hogy a percek múlása fel sem tűnt. Az egész napos idegeskedés pedig teljesen a hatalmába kerített, így mindent elfelejtettem, amit csak lehetett. Nem tőrödtem azzal, hogy pár hete már az Egyetemre sem járok be, nem foglalkoztam a beadandókkal, sem azzal, hogy Hyunjin és Jimin hányszor hívott engem az elmúlt pár órában.
Az az egy dolog foglalkoztatott, ahogyan Jungkook ragyogó tekintete a szemeimbe vésődik, majd az apró és törékeny fiút bámulva, muszáj voltam közölni vele az érzéseimet, amiket már a kezdetek óta észleltem.

Én azt hiszem érzek iránta-

— Ne is folytasd Taehyung — vág közbe azonnal és vörös arcát próbálja elrejteni előlem.
Annyira meglepődtem, hogy meg sem tudtam hirtelenjében szólalni. Vártam, hogy megmagyarázza miért szólt bele a vallomásomba, de egy ideig ő is csak csendben álldogált.
— nem érezheted ezt irántam.

— De érezhetem Jungkook, és ez ellen már egyikünk sem tud tenni semmit — nevetek fel már az abszurd helyzeten — egyszerűen csak megtörtént, és egyre erősebb lesz bennem minden — szólalok fel, és már minden mindegy alapon maximálisan őszinte vagyok vele. Tudnia kell mennyire komolyan gondolok mindent, egyszerűen csak azt akarom, hogy ne legyenek titkaink.
Ha én őszinte leszek vele, remélem ő is hasonlóan tesz.

Ez nekem túl sok — veszi egyre nehezebben a levegőt.
— ez annyira furcsa — ül le mellém, és kétségbeesetten néz vissza rám. Aranyos.

Nyugodj meg, nem kértem, hogy viszonozd — vonok vállat, ilyet tényleg soha nem mondanék neki, gyűlölöm a hamis érzelmeket, és senkiből sem akarnék kiváltani olyanokat.

— Hazamehetek? — kérdezi meg, miközben még mindig zavarát próbálja leplezni előlem.

— Nem kell megkérdezned ezt, nyugodtan menj — mosolyodom el, bár kissé csalódott vagyok. Továbbra sem tudtam meg semmit a fiúról, azon kívül, hogy iszonyú aranyos.

— Köszönöm Taehyung — motyogja el és kabátját felkapva indul meg kifelé, én viszont óvatosan magam felé fordítom és kitárom a karjaimat, majd várakozóan nézek rá.
Sóhajt egyet, amin muszáj kicsit nevetnem, és karjaim közé bújik. Imádom ezt az érzést, ami hatalmába kerít. Szívem szerint egész nap ölelgetném és a végtelenségig tudnám mondani neki, mennyire fontos lett számomra, rövid időn belül, de őszintén érzem, amit.
Tudom, hogy szereti a közelségemet, ilyeneket megérez az ember, az apró remegése, a kicsit szaporább lélegzete teljesen kikészít, főleg, hogy minden reakciója miattam van.

— Tényleg megyek — suttogja a fülembe, majd ellépve tőlem, még gyorsan rámpillant, majd kilép az ajtón.

    Megindulok az erkély felé, hogy utoljára az éjfekete hajura nézhessek.
Viszont azt magamban eldöntöttem, hogy nem szabadul majd tőlem egykönnyen. Tudom, hogy ugyanolyan szomorú, mint amikor sírni láttam az erkélyen. Nem tágítok afelől, hogy segítenem kell rajta.

Jungkook gyorsan szedi a lábait és tudom, hogy nagyon fázik, bár szerencsére a másik ház nagyon közel van így nem lesz gond vele. A kétszer akkora kabátja aranyosan mutat rajta, bár sajnos már nem pillantott vissza felém.
Utoljára még elmosolyodom a fiú látványán, majd a telefonomat elővéve fordítok figyelmet Jiminre.

-

00:04

park jimin
mi bajod és hol vagy??

00:09

park jimin
hol vaaaagy, ha?

00:13

park jimin
Taehyungieee

00:26

park jimin
má én se tom hol vagyohhjlk

11:04

park jimin
oké
Hyunjin mindent elmondott ma reggel
mi a franc van veled?
megcsókolod miközben valami kölyökre gondolsz?

19:15

kim taehyung
nem kölyök

park jimin
látom megragadtad a lényeget
mi lesz most Hyunjinnal

kim taehyung
mit vársz tőlem Jimin?

park jimin
kérj bocsánatot

kim taehyung
nem tudom leesett-e de részeg voltam

park jimin
akkor is Tae, ennyit tegyél meg
Hyunjin szomorú :(

kim taehyung
vannak más emberek akik szintén szomorúak, mégsem törődik velük senki 

park jimin
most arra a Jungkookra célozgatsz?
tudom hogy nem fogod bevallani de kurvara megváltoztál

kim taehyung
már elmondtad párszor
és légyszi üzend meg  Hyunjinnak hogy nem fogom elengedni Jungkookot

park jimin
ezt kérte tőled Hyunjin?

kim taehyung
igen

park jimin
beszélnem kell vele

-

Megváltoztam volna?
Teszem fel sokadszorra a kérdést és valamilyen szinten érzem, hogy igaza van Jiminnek és a többieknek, mégis bevallani képtelen lennék, hiszen olyan lenne, mintha Jungkookot hibáztatnánk.
Ő viszont ártatlan minden szempontból.
Igaza, hogy már nem vagyok teljesen olyan, mint régen, mostmár kevesebbet tőrödöm önmagammal és Jiminnékkel, meg az Egyetemet is elhanyagolom. Az elmúlt egy hónapban egy előadáson sem voltam bent, és nem sokat tettem a tanulmányaim érdekében.

Jungkook tényleg elvette az eszemet, de én ezt élvezem.

    Soha nem voltam senki iránt sem ilyen önfeláldozó és kitartó. Szinte már szenvedélynek mondanám, amit iránta érzek.

-

park jimin
mindjárt ott vagyok nálad




—————————————

Köszönöm, hogy elolvastátok az új részt!
Sokat jelent számomra!

Köszönöm, hogy elolvastátok az új részt! Sokat jelent számomra!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
ᴠᴋᴏᴏᴋ | ᴀᴢ ᴇʀᴋᴇʟʏWhere stories live. Discover now